Gå til innhold

Klage på megler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I fjor solgte og kjøpte vi bolig gjennom samme megler. Betalte over 100 000,- for å selge. Følte ikke at kvaliteten på tjenesten vi har betalt for har vært så god, det er flere grunner til det som jeg ikke trenger å utdype. Bl.a føler vi at vi ikke har blitt behandlet med så mye respekt. 

Vi fikk i forrige uke en sms fra megleren. Der sto: 

"Hei! Har en god del post til dere her. Fint om dere henter!"

Det har vært et problem med posten som vi ikke kan lastes for. Vi har betalt for å få post ettersendt til og med 15.juli i år.

Hva ville dere gjort? Ville dere klaget, eller er dette bare en bagatell?

Anonymkode: 896d1...909

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410554-klage-p%C3%A5-megler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I fjor solgte og kjøpte vi bolig gjennom samme megler. Betalte over 100 000,- for å selge. Følte ikke at kvaliteten på tjenesten vi har betalt for har vært så god, det er flere grunner til det som jeg ikke trenger å utdype. Bl.a føler vi at vi ikke har blitt behandlet med så mye respekt. 

Vi fikk i forrige uke en sms fra megleren. Der sto: 

"Hei! Har en god del post til dere her. Fint om dere henter!"

Det har vært et problem med posten som vi ikke kan lastes for. Vi har betalt for å få post ettersendt til og med 15.juli i år.

Hva ville dere gjort? Ville dere klaget, eller er dette bare en bagatell?

Forstår ikke helt problemet med den SMS'en.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410554-klage-p%C3%A5-megler/#findComment-3686043
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg forstår problemet helt - hvis dere har skriftlig at dere har betalt for ettersending fram til midten av juli, hadde jeg startet med å sende en e-post med scannet kopi av den avtalen og be om at posten sendes til den nye adressen. Det er ikke å klage, det er bare en påminnelse om at dere har kjøpt en tjeneste.

Hvis det er et problem med avtalen, er det kanskje ikke bryet verd å bruke krefter på å krangle om akkurat posthentingen.  Det er vel viktigere å få tak i posten enn å kverulere, selv om dere egentlig har rett - dersom dette er det eneste som er konkret.  Er det andre ting dere har betalt for uten å få, kan dere selvfølgelig klage, men da ligger nok bevisbyrden hos dere.  Det er ikke nok å ha en følelse.  Det kan godt hende mekleren har slurvet, det er mange historier om det.  Men ofte er man nesten nødt til å ta sånt mens prosessen pågår og kvaliteten på tjenestene er "synlige".  Hvis dette skjedde i fjor, er det nok i seneste laget - sjekk papirene hvis det er aktuelt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410554-klage-p%C3%A5-megler/#findComment-3686044
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...