AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 I fjor solgte og kjøpte vi bolig gjennom samme megler. Betalte over 100 000,- for å selge. Følte ikke at kvaliteten på tjenesten vi har betalt for har vært så god, det er flere grunner til det som jeg ikke trenger å utdype. Bl.a føler vi at vi ikke har blitt behandlet med så mye respekt. Vi fikk i forrige uke en sms fra megleren. Der sto: "Hei! Har en god del post til dere her. Fint om dere henter!" Det har vært et problem med posten som vi ikke kan lastes for. Vi har betalt for å få post ettersendt til og med 15.juli i år. Hva ville dere gjort? Ville dere klaget, eller er dette bare en bagatell? Anonymkode: 896d1...909 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410554-klage-p%C3%A5-megler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
slabbedask Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I fjor solgte og kjøpte vi bolig gjennom samme megler. Betalte over 100 000,- for å selge. Følte ikke at kvaliteten på tjenesten vi har betalt for har vært så god, det er flere grunner til det som jeg ikke trenger å utdype. Bl.a føler vi at vi ikke har blitt behandlet med så mye respekt. Vi fikk i forrige uke en sms fra megleren. Der sto: "Hei! Har en god del post til dere her. Fint om dere henter!" Det har vært et problem med posten som vi ikke kan lastes for. Vi har betalt for å få post ettersendt til og med 15.juli i år. Hva ville dere gjort? Ville dere klaget, eller er dette bare en bagatell? Anonymkode: 896d1...909 Forstår ikke helt problemet med den SMS'en. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410554-klage-p%C3%A5-megler/#findComment-3686043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det har vært et problem med posten som vi ikke kan lastes for. Vi har betalt for å få post ettersendt til og med 15.juli i år. Anonymkode: 896d1...909 Jeg vet ikke om jeg forstår problemet helt - hvis dere har skriftlig at dere har betalt for ettersending fram til midten av juli, hadde jeg startet med å sende en e-post med scannet kopi av den avtalen og be om at posten sendes til den nye adressen. Det er ikke å klage, det er bare en påminnelse om at dere har kjøpt en tjeneste. Hvis det er et problem med avtalen, er det kanskje ikke bryet verd å bruke krefter på å krangle om akkurat posthentingen. Det er vel viktigere å få tak i posten enn å kverulere, selv om dere egentlig har rett - dersom dette er det eneste som er konkret. Er det andre ting dere har betalt for uten å få, kan dere selvfølgelig klage, men da ligger nok bevisbyrden hos dere. Det er ikke nok å ha en følelse. Det kan godt hende mekleren har slurvet, det er mange historier om det. Men ofte er man nesten nødt til å ta sånt mens prosessen pågår og kvaliteten på tjenestene er "synlige". Hvis dette skjedde i fjor, er det nok i seneste laget - sjekk papirene hvis det er aktuelt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410554-klage-p%C3%A5-megler/#findComment-3686044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.