Gå til innhold

Priskrig på smågodt provoserer meg. Hjertet mitt blør for de med bulimi og overspising

Anbefalte innlegg

stjernestøv
5 minutter siden, Annkarin skrev:

Spiste smågodt og sjokolade i mengder tre ganger om dagen på seroquel !! Den gjør faktisk noe med hjernen så man velger akkurat det!

Jeg har en resept på nozinan, ville du heller ha prøvd det?

Fortsetter under...

Annonse

Nå vet jeg hva som hjelper så man ikke skal stappe i seg alt mulig snop. Bli så sliten at man ikke orker reise seg :D Jeg fikk plutselig veldig lyst på sjokolade og smågodt siden alle snakker om det overalt. Men jeg er seig i beina etter en skitur så det er ikke aktuelt å dra og kjøpe.

stjernestøv
3 minutter siden, Trine skrev:

Nå vet jeg hva som hjelper så man ikke skal stappe i seg alt mulig snop. Bli så sliten at man ikke orker reise seg :D Jeg fikk plutselig veldig lyst på sjokolade og smågodt siden alle snakker om det overalt. Men jeg er seig i beina etter en skitur så det er ikke aktuelt å dra og kjøpe.

Hehe ja det var jo en god ide :) Orker ikke gå på ski jeg da, ikke gå heller. Flink du :)

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hehe ja det var jo en god ide :) Orker ikke gå på ski jeg da, ikke gå heller. Flink du :)

Om du ikke orker gå, hvordan orker du da gå og hente snop? Jo, takk. Jeg anser det ikke så mye som flink. Det er mer et behov for å rømme fra verden og slite ut hunden i samme slengen ;)

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Om du ikke orker gå, hvordan orker du da gå og hente snop? Jo, takk. Jeg anser det ikke så mye som flink. Det er mer et behov for å rømme fra verden og slite ut hunden i samme slengen ;)

Det er tungt å gå da, må ned en trapp og, phu. Men har ligget mye i dag. Ja hunden må vel ha mosjon, vil rømme fra verden jeg og ;) 

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er tungt å gå da, må ned en trapp og, phu. Men har ligget mye i dag. Ja hunden må vel ha mosjon, vil rømme fra verden jeg og ;) 

Hahaha....ned en trapp og greier ;) Ja, hunden må ha mosjon ellerså blir han en masekopp.

Annonse

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Greit nok at når det gjelder vektreduksjon så gjøres hoveddelen via kostholdet, men det hjelper jo ikke om du ligger på sofaen hele dagen... Kan du ikke bli med mannen din på en liten sykkeltur? Skal du få kroppen i form så MÅ du faktisk komme deg opp fra sofaen og bruke kroppen din!

Jeg pleier å si at man ikke kan skylde på samboer/ektefelle, men i ditt tilfelle, når han vet at du ikke klarer å holde deg unna, så synes jeg virkelig han kan kutte ut å dra sånt i hus! Det er direkte stygt gjort! Men kanskje han liker store damer?

stjernestøv
3 minutter siden, Lillemus skrev:

Greit nok at når det gjelder vektreduksjon så gjøres hoveddelen via kostholdet, men det hjelper jo ikke om du ligger på sofaen hele dagen... Kan du ikke bli med mannen din på en liten sykkeltur? Skal du få kroppen i form så MÅ du faktisk komme deg opp fra sofaen og bruke kroppen din!

Jeg pleier å si at man ikke kan skylde på samboer/ektefelle, men i ditt tilfelle, når han vet at du ikke klarer å holde deg unna, så synes jeg virkelig han kan kutte ut å dra sånt i hus! Det er direkte stygt gjort! Men kanskje han liker store damer?

Ja må vel komme meg ut, men ble så sliten etter jeg var på dagsenteret i går. Er så tung i hodet og i dag,det er et press der. Men i morgen skal jeg på dagsenteret en tur, da må jeg gå dit. 

Nei han liker ikke store damer hehe. Når jeg sier jeg er stygg og ikke kler dette motsier han meg ikke, jaja han sier jo "nå må du slutte". Men når jeg var tynn kunne han gi meg komplimenter, hører ikke en lyd nå forståelig nok. Jeg må bare ta meg sammen, kan prøve å slutte på seroquel. 

Nicklusheletida
1 time siden, stjernestøv skrev:

Du forstår IKKE. Kan du ikke prøve å ta det selv å se? Så kan du uttale deg. 

Det jeg skrev var ikke spesielt til deg. Jeg kan også bli svak når kjæresten kjøper inn smågodt til lørdag. Poenget er bare at vi har alt for lett for å finne unnskyldninger. Det er jo ikke kjærestens skyld at jeg forsyner meg. Det er helt og holdent mitt eget ansvar.

stjernestøv
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Det jeg skrev var ikke spesielt til deg. Jeg kan også bli svak når kjæresten kjøper inn smågodt til lørdag. Poenget er bare at vi har alt for lett for å finne unnskyldninger. Det er jo ikke kjærestens skyld at jeg forsyner meg. Det er helt og holdent mitt eget ansvar.

Ja det har du rett i, livet vårt er vårt ansvar og ingen annens. 

2 timer siden, Annkarin skrev:

Logisk å skylde på medisinene når de faktisk har skylda.

Hvorfor skal Seroquel få skylda når Stjernestøv akkurat har gått ned 3,5 kilo og egentlig bevist at det faktisk er mulig dette ikke handler om akkurat dette medikamentet men at man også må jobbe med å si "nei".

2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Sånn generelt tror jeg ting blir lettere å oppnå når en innser at det er en selv som har ansvar for seg selv. Når man slutter å skylde på butikkene, samboeren, medisiner eller hva det måtte være og innser at det er bare en selv som kan passe på seg selv, da blir veien til målet lettere.

Jeg synes dette er ganske så klokt sagt, samtidig ønsker jeg meg nøtter og grønnsaker på billigsalg.

Nicklusheletida
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Jeg synes dette er ganske så klokt sagt, samtidig ønsker jeg meg nøtter og grønnsaker på billigsalg.

Jeg handler stor sett på Kiwi og de har friske grønnsaker til helt greie priser :) Jeg ble veldig skuffet over grønnsakene en dag jeg skulle handle på Rema . Jeg vet ikke om det var tilfeldig den dagen, men det var både dårlig utvalg og råtne grønnsaker :angry:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...