Gå til innhold

dustete trumfkort lurendreiere ga meg aldri trumfkortet

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg var på meny for overet år siden, og der stod det noen trumfkort folk og de tok kontakt med meg for å høre om jeg ville ha den nye trumfkortløsningen. Jeg viste mennene bankkortet mitt med all infoen på, og han skreiv ned kortnummeret eller noe sånt, og sa at jeg skulle få det nye trumfkortet i posten ganske snart. Jeg haddemed meg mitt andre hovedbankkort der jeg får lønna mi innpå og det var det jeg viste til mennene. Men jeg har ikke fått ett eneste nytt trumfkort i posten og nå har det gått over ett år. Har dere noe anelse om sånne "nytt trumfkort løsning" personer som stod på meny i fjor og lurte folk?

Fortsetter under...

12 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg var på meny for overet år siden, og der stod det noen trumfkort folk og de tok kontakt med meg for å høre om jeg ville ha den nye trumfkortløsningen. Jeg viste mennene bankkortet mitt med all infoen på, og han skreiv ned kortnummeret eller noe sånt, og sa at jeg skulle få det nye trumfkortet i posten ganske snart. Jeg haddemed meg mitt andre hovedbankkort der jeg får lønna mi innpå og det var det jeg viste til mennene. Men jeg har ikke fått ett eneste nytt trumfkort i posten og nå har det gått over ett år. Har dere noe anelse om sånne "nytt trumfkort løsning" personer som stod på meny i fjor og lurte folk?

Trodde den nye løsningen første til at det automatisk ble linket til bankkortet, så du ikke trengte et eget Tumf-kort? Men hva vet jeg som ikke gidder å styre med slike "bonus"-kort.

Var ikke poenget bare at de koplet bankkontoen til trumfsparingen, da?

Du trenger ikke noe trumfkort hvis du bruker bankkortet når du betaler.  Hvis det kommer opp "Trumf registrert" på kortterminalen når du betaler med kort på Meny, er det i orden.  Du kan logge deg inn på www.trumf.no og se om poengsaldoen din vokser, hvis du har en bruker der.

Endret av laban

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...