Gå til innhold

Breivik klager over Fjordland-tilbudet i fengselet. - Verre enn waterboarding

Anbefalte innlegg

Klager også over plastikk-kopper og papptallerkner.

Anders Behring Breivik klaget over stort og smått i sin frie forklaring i rettssaken i Skien fengsel i formiddag.

Han klaget blant annet over at han i en periode bare hadde tilgang til «de billigste ferdigrettene fra Fjordland», og at han måtte spise samme type mikromat flere dager på rad.

- Det høres kanskje komisk ut, men alle på Oslo vest vil være enige med meg i at det er verre enn waterboarding (vanntortur), sier han.

Breivik klager også over at han fikk maten servert i plastikk-kopper og papptallerkner. Han sier han har måttet spinke og spare, for å få råd til frimerker til brevene han sender (og som ofte stoppes).

- Jeg måtte nærmest leve på brød og vann for å få råd til frimerker og advokatbistand, hevder Breivik, som mener ferdigfrankerte konvolutter har blitt beslaglagt.

Massemorderen klager også over at han ikke har hatt tilgang til en «ordentlig spillkonsol» før for to måneder siden. Han mener også at PC-en han har tilgang til er «disfunksjonell», og klager over at han må skrive ut brevene sine manuelt på en skrivemaskin. Han mener også at han nektes reelle studiemuligheter, blant annet fordi skole-PC-en han nå har ikke har nettilgang. 

- Jeg har fått isolasjonskader og funksjonstap som umuliggjør studier, mener han.

Kjetil Stormark synes det er provoserende å høre Anders Behring Breivik klage over at han får kald kaffe, samt at han kan si han har blitt hjerneskadet fordi han har begynt å like tv-serien Paradise Hotel.

http://www.dagbladet.no/2016/03/16/nyheter/innenriks/anders_behring_breivik/43544108/

Dakkars lille massemorder som får kald kaffe, må spise Fjordland av papptalerkner og ikke får ordentlig spillkonsoll. Han hadde fortjent å bytte plass med Joshua French i Kongo.

Endret av slabbedask

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutes ago, tonie said:

Det kan nesten virke som han ikke helt har skjønt at å sitte i fengsel er en straff, eller at han trodde det ventet VIP-behandling og ærefrykt på de verste av de verste. 

PU, da?

Anonymkode: 549be...690

2 timer siden, slabbedask skrev:

Anders Behring Breivik klaget over stort og smått i sin frie forklaring i rettssaken i Skien fengsel i formiddag.

Han klaget blant annet over at han i en periode bare hadde tilgang til «de billigste ferdigrettene fra Fjordland», og at han måtte spise samme type mikromat flere dager på rad.

- Det høres kanskje komisk ut, men alle på Oslo vest vil være enige med meg i at det er verre enn waterboarding (vanntortur), sier han.

Breivik klager også over at han fikk maten servert i plastikk-kopper og papptallerkner. Han sier han har måttet spinke og spare, for å få råd til frimerker til brevene han sender (og som ofte stoppes).

- Jeg måtte nærmest leve på brød og vann for å få råd til frimerker og advokatbistand, hevder Breivik, som mener ferdigfrankerte konvolutter har blitt beslaglagt.

Massemorderen klager også over at han ikke har hatt tilgang til en «ordentlig spillkonsol» før for to måneder siden. Han mener også at PC-en han har tilgang til er «disfunksjonell», og klager over at han må skrive ut brevene sine manuelt på en skrivemaskin. Han mener også at han nektes reelle studiemuligheter, blant annet fordi skole-PC-en han nå har ikke har nettilgang. 

- Jeg har fått isolasjonskader og funksjonstap som umuliggjør studier, mener han.

Kjetil Stormark synes det er provoserende å høre Anders Behring Breivik klage over at han får kald kaffe, samt at han kan si han har blitt hjerneskadet fordi han har begynt å like tv-serien Paradise Hotel.

http://www.dagbladet.no/2016/03/16/nyheter/innenriks/anders_behring_breivik/43544108/

Dakkars lille massemorder som får kald kaffe, må spise Fjordland av papptalerkner og ikke får ordentlig spillkonsoll. Han hadde fortjent å bytte plass med Joshua French i Kongo.

Jeg tror ikke ABB har opplevd waterboarding for å si det slik. Å bli hjerneskadet av å se PH er jeg egentlig helt enig i.

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, slabbedask skrev:

Det du beskriver, er bare irriterende å lese. Ingen burde synes synd på ham. "Straffen" er velfortjent og langt lavere enn den byrden han har påført svært mange mennesker. Slik sett har han ikke lidd noen urett.

De ytterst tøvete utsagnene hans tyder på at han har dårlig virkelighetsforståelse. Derfor kunne kanskje psykiatrisk hjelp endre dette. Alle sier at de ikke tror han noen gang vil slippe ut. Problemet er jo at psykiatere om kanskje 20 år kan påstå at han ikke lenger er farlig. Og da har man ikke noen grunn til å holde ham innesperret lenger.

Anonymkode: 3c174...cf7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...