stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 Jeg var oppe på do i dag tidlig så gikk jeg og la meg igjen, da jeg lukket øynene beveget alt seg. Det var som om jeg ble hypnotisert, åpnet øynene flere ganger men hver gang jeg lukket dem var "dette" der igjen. Det var masse lys og masse snø, virket som jeg så inn i en an dimensjon. Det varte en god stund og jeg ble svimmel, plutselig var jeg vekke. Hvor jeg var vet jeg ikke. Hva kan dette ha vært? Ble redd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 Hvordan skal "vi" vite hva det var? Dette må du spørre legen din om. Anonymkode: 364db...9c7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal "vi" vite hva det var? Dette må du spørre legen din om. Anonymkode: 364db...9c7 Hvordan kan legen vite hva det var? Dette var jo mystisk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 Og dessuten sykepleieren sa jo at psykotiske ofte er opptatt av ting de ser i rommet som ikke er der, og noen åpner døren for å slippe ut noen som ikke er der. Jeg har da alltid gått an å prate med, betyr det at jeg ikke har vært psykotisk? Er det evner? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 Det er ganske irriterende å tenke på at jeg kanskje aldri har vært psykotisk, men det kommer vel an på hvordan jeg fungerer? Har jo aldri fungert som andre, men det var når jeg var barn jeg snakket med folk som ikke var der. Var jeg psykotisk da? Uten å få hjelp? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 16 minutter siden, stjernestøv skrev: Det er ganske irriterende å tenke på at jeg kanskje aldri har vært psykotisk, men det kommer vel an på hvordan jeg fungerer? Har jo aldri fungert som andre, men det var når jeg var barn jeg snakket med folk som ikke var der. Var jeg psykotisk da? Uten å få hjelp? Høres ikke særlig friskt ut. Anonymkode: 6d036...2b5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 27 minutter siden, stjernestøv skrev: Og dessuten sykepleieren sa jo at psykotiske ofte er opptatt av ting de ser i rommet som ikke er der, og noen åpner døren for å slippe ut noen som ikke er der. Jeg har da alltid gått an å prate med, betyr det at jeg ikke har vært psykotisk? Er det evner? Nei, den type "evner" finnes neppe. Det er ikke mulig å se ting som ikke er der. Anonymkode: 6d036...2b5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ikke særlig friskt ut. Anonymkode: 6d036...2b5 Men hvorfor gjorde ikke foreldrene mine noe med det? De skulle jo alltid ordne opp selv, jeg var et rart barn. Så sa de at det jeg opplevde var bare tull, men var det det? Nå er jeg så usikker. Vet jo at ap stenger igjen så jeg tar det,jeg tar ikke ansvar for meg selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, den type "evner" finnes neppe. Det er ikke mulig å se ting som ikke er der. Anonymkode: 6d036...2b5 Jeg har sett mye som andre ikke ser og det tror jeg på er der, bare i en an dimensjon. Jeg har kunnet se inn i andre dimensjoner hele livet, problemet mitt er at jeg har blitt redd av det. Så har hatt mye angst. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 13 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg har sett mye som andre ikke ser og det tror jeg på er der, bare i en an dimensjon. Jeg har kunnet se inn i andre dimensjoner hele livet, problemet mitt er at jeg har blitt redd av det. Så har hatt mye angst. Beklager, men for meg høres dette psykt ut. Anonymkode: 6d036...2b5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, men for meg høres dette psykt ut. Anonymkode: 6d036...2b5 Er så irritert på meg selv fordi jeg ikke takler det. Var jo ikke sykt ifølge sykepleieren, men da var jeg ikke redd. Må slutte å være redd. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 Dette er jo psykiatri, så hvis dette ble for åndelig...slett! Jeg prøver bare å forstå meg selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 17 minutter siden, stjernestøv skrev: Er så irritert på meg selv fordi jeg ikke takler det. Var jo ikke sykt ifølge sykepleieren Enten har du misforstått sykepleieren, eller så er h*n ganske merkelig. Ingen hadde klart å takle sånne syn uten å bli dårlig. Anonymkode: 6d036...2b5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enten har du misforstått sykepleieren, eller så er h*n ganske merkelig. Ingen hadde klart å takle sånne syn uten å bli dårlig. Anonymkode: 6d036...2b5 Men tenk på alle mediumene som klarer det? Og min samboer sa hvis han hadde opplevd det jeg hadde opplevd ,hadde han ikke blitt redd. Da ble jeg irritert og sa "Nei bare prøv". Men til og med nå som jeg tar medisiner opplever jeg mer enn han, tenk hvis jeg ikke hadde tatt noen medisin. Problemet mitt er at jeg klarer ikke stenge igjen, ap stenger igjen for meg. 0 Siter
Trine Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 3 timer siden, stjernestøv skrev: Jeg var oppe på do i dag tidlig så gikk jeg og la meg igjen, da jeg lukket øynene beveget alt seg. Det var som om jeg ble hypnotisert, åpnet øynene flere ganger men hver gang jeg lukket dem var "dette" der igjen. Det var masse lys og masse snø, virket som jeg så inn i en an dimensjon. Det varte en god stund og jeg ble svimmel, plutselig var jeg vekke. Hvor jeg var vet jeg ikke. Hva kan dette ha vært? Ble redd. Høres ut som du bare var trøtt, når man reiser/legger seg tidlig på morgenen så kan det lett føles som ting beveger på seg og man ser snø/stjerner og lys. Da du plutselig var vekke så hadde du nok sovnet Høres helt normalt ut syns jeg. Vet ikke årsaken, men tipper blodtrykksfall er en del av forklaringen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Høres ut som du bare var trøtt, når man reiser/legger seg tidlig på morgenen så kan det lett føles som ting beveger på seg og man ser snø/stjerner og lys. Da du plutselig var vekke så hadde du nok sovnet Høres helt normalt ut syns jeg. Vet ikke årsaken, men tipper blodtrykksfall er en del av forklaringen. Ok. Men nå kjenner jeg en energi og er kvalm, har sett på kanalisering på youtube. Er rett og slett fjern og uvel, og har det presset i hodet. Tror ikke jeg hører mer på det i dag, det gjør iallefall til at jeg kjenner energien i det. 0 Siter
Trine Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Men nå kjenner jeg en energi og er kvalm, har sett på kanalisering på youtube. Er rett og slett fjern og uvel, og har det presset i hodet. Tror ikke jeg hører mer på det i dag, det gjør iallefall til at jeg kjenner energien i det. Kanskje du heller burde se en film på tv. En film som ikke handler om ånder og demoner og annen fiksjon. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 Et øyeblikk siden, Trine skrev: Kanskje du heller burde se en film på tv. En film som ikke handler om ånder og demoner og annen fiksjon. Ja ser på sister act nå,måtte jo bare legge meg ned. Phu. Disse energiene. 0 Siter
Trine Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ja ser på sister act nå,måtte jo bare legge meg ned. Phu. Disse energiene. Hahaha....det gjør jeg også Måtte legge meg ned litt jeg også. Puh, Disse skauturene 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Skrevet 26. mars 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Hahaha....det gjør jeg også Måtte legge meg ned litt jeg også. Puh, Disse skauturene Hehe ok Bra film det. Du er nå flink som kommer deg ut Orket ikke ut i dag, regn og vind. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.