Gå til innhold

Negler.

Klipper du neglene?  

7 stemmer

1. 1. Klipper du neglene?

• Ja
      7
    • Nei
      0

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje

Ja, jeg klipper neglene. Hater lange negler. Jeg får helt frysninger på ryggen dersom jeg får noe under neglene, og det er jo så upraktisk både når jeg baker, holder på i hagen eller holder på med kaninene. Har alltid hatt korte negler. Men neglene mine er ganske lange selv om de er korte - haha! - skjønte du hva jeg mente?

Jeg har nesten alltid neglelakk på tærne, mye fordi jeg har så brede ufeminine føtter, at jeg må pynte dem litt :-) - men de få gangene jeg har hatt neglelakk på fingrene, har lukta irritert meg sånn, synes det lukter i mange dager etter at en har lakkert dem, og jeg orker ikke den lukta nær ansiktet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410931-negler/page/2/#findComment-3690838
Del på andre sider

Mine fingernegler fliser og brekker og blir aldri så lange som jeg skulle ønske, dvs. jeg ønsker dem ørlite lengre enn helt korte. Filer dem i form, men de er altså temmelig korte.

Har ofte blank (ufarget) neglelakk på fingrene og farget lakk på tærne, i hvertfall i sommerhalvåret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410931-negler/page/2/#findComment-3690843
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...