Gå til innhold

???


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
2 minutter siden, Trine skrev:

Legen jobber også i psykiatrien ;)

Du gjør rare ting jo :) Du tar inn andres energier, føler andres smerte, snakker med katten på astralplanet. Det er rare ting ;)

Ja får høre hva legen sier ;)

Hehe, det er visst ikke rart ifølge sykepleieren :) Burde jo være glad for det, bare reagerer litt siden han er i psykiatrien i et team. Lurer på hva han forteller om meg, om han sier at han støtter meg og mine ideer. Det bør han jo gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja får høre hva legen sier ;)

Hehe, det er visst ikke rart ifølge sykepleieren :) Burde jo være glad for det, bare reagerer litt siden han er i psykiatrien i et team. Lurer på hva han forteller om meg, om han sier at han støtter meg og mine ideer. Det bør han jo gjøre. 

Han bør jo støtte deg når han prater med andre dersom han støtter deg når han prater med deg. Han høres litt overtroisk ut denne sykepleieren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
54 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Psykose kan være veldig mye forskjellig. Det er riktig at noen psykotiske mennesker går med hatter av tinnfolie eller har annen absurd adferd, men det betyr ikke at alle gjør det eller at om man ikke gjør det så er man ikke psykotisk. 

Psykose fører så godt som alltid angst med seg. Selvfølgelig er man som regel redd for det man er overbevist om foregår, det er sjelden utelukkende hyggelige ting (kanskje med et unntak av noen maniske psykoser). At man har angst utelukker absolutt ikke psykose.

Jeg tror det er lurt å overlate vurderingen av hva man har og ikke har til ekspertene. De har erfaring og de er objektive.

Ja, men jeg vil jo stole på sykepleieren, men jeg tror ifølge han har jeg aldri vært psykotisk. Har aldri hatt bisarr adferd jeg :) Vet jo at jeg ikke er psykotisk nå, men tviler jo litt på fortiden...var så dårlig da. Men ikke bisarr adferd. Men det kan jo være andre forklaringer på det, men tror han det? Blir så usikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Han bør jo støtte deg når han prater med andre dersom han støtter deg når han prater med deg. Han høres litt overtroisk ut denne sykepleieren ;)

Ja ikke sant ? ;) 

Er det jeg mener, da bør han støtte meg når vi snakker med legen, si han tror på meg eller som han og sier "Jeg skal ikke si hva som er rett eller galt". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja ikke sant ? ;) 

Er det jeg mener, da bør han støtte meg når vi snakker med legen, si han tror på meg eller som han og sier "Jeg skal ikke si hva som er rett eller galt". 

Ja, han burde si at han ikke vet hva som er rett eller galt. Så får legen avgjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Ja, han burde si at han ikke vet hva som er rett eller galt. Så får legen avgjøre.

Ja ellers sier jeg at han sier det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja, men jeg vil jo stole på sykepleieren, men jeg tror ifølge han har jeg aldri vært psykotisk. Har aldri hatt bisarr adferd jeg :) Vet jo at jeg ikke er psykotisk nå, men tviler jo litt på fortiden...var så dårlig da. Men ikke bisarr adferd. Men det kan jo være andre forklaringer på det, men tror han det? Blir så usikker. 

Om åndelighet er psykose? Å bedømme om noe er psykotisk eller ikke er jo på mange måter en filosofisk sak. Naturvitenskapen har jo for lengst bevist at det ikke finnes noen Gud eller Allah. Er det da "friskt" å tilbe noe som beviselig ikke finnes fem ganger om dagen og sulte seg i en måned? Kanskje om hundre år vil religion bli en psykoselidelse? Man vet ikke. Ville religiøse fanatikere miste troen etter tilstrekkelige doser AP? Skal vi slippe Risperdal over Raqqa og Palmyra for å bli kvitt IS?

Kanskje din sykepleier har et mer åpent sinn enn din psykiater, jeg vet ikke. Men det virker jo som du i dårlige perioder har en rimelig klar funksjonsnedsettelse da, og forsåvidt også nå. Det kan ikke BARE skyldes angst. Jeg har på det verste hatt rimelig heavy angst og du har det nok fortsatt vanskeligere nå med funksjon enn jeg hadde da. Håper bare du finner et svar en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Om åndelighet er psykose? Å bedømme om noe er psykotisk eller ikke er jo på mange måter en filosofisk sak. Naturvitenskapen har jo for lengst bevist at det ikke finnes noen Gud eller Allah. Er det da "friskt" å tilbe noe som beviselig ikke finnes fem ganger om dagen og sulte seg i en måned? Kanskje om hundre år vil religion bli en psykoselidelse? Man vet ikke. Ville religiøse fanatikere miste troen etter tilstrekkelige doser AP? Skal vi slippe Risperdal over Raqqa og Palmyra for å bli kvitt IS?

Kanskje din sykepleier har et mer åpent sinn enn din psykiater, jeg vet ikke. Men det virker jo som du i dårlige perioder har en rimelig klar funksjonsnedsettelse da, og forsåvidt også nå. Det kan ikke BARE skyldes angst. Jeg har på det verste hatt rimelig heavy angst og du har det nok fortsatt vanskeligere nå med funksjon enn jeg hadde da. Håper bare du finner et svar en dag.

NEI relgioner er nok ikke psykose, og det er jo heller ikke å ha barn med aliens heller. Det er mange oppegående folk som har det. 

Ja han må jo ha et åpent sinn, det er det at jeg vil ikke at legen skal mene noe annet. Da blir jeg forvirret, de jobber begge to i psykiatrien. Og sykepleieren er tross alt min behandler, og ifølge han virker det som jeg aldri har vært psykotisk. Har ikke gjort bisarre ting jeg. Ja jeg sliter med angst i perioder, og ja jeg sitter her dagen lang og glor. Blir feitere og feitere, det syns jeg er sykt. Men han syns det er bra jeg kommer meg litt på dagsenteret...hvor jeg blir dårlig av å gå. Kunne prøve å være der kortere tid, ja kan jo det men energiene kommer uansett de. Kommer på et par minutter de. Ingen forstår det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Javel, men han virker så bastant? Men han sa jo at legen fikk ta seg av diagnoser. 

Jeg tror mer han jatter med. Han anser deg som "frisk" på medisiner. Har han noen gang møtt deg umedisinert?

Anonymkode: 13329...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror mer han jatter med. Han anser deg som "frisk" på medisiner. Har han noen gang møtt deg umedisinert?

Anonymkode: 13329...996

Jatter med? Nei tror han tror på meg, men det er ikke sikkert han tror det samme...det har jeg ikke sagt. Nei han har bare møtt meg medisinert. Derfor kunne han godt fått sett meg uten medisiner og, jeg gjør ikke rare ting da heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, stjernestøv skrev:

NEI relgioner er nok ikke psykose, og det er jo heller ikke å ha barn med aliens heller. Det er mange oppegående folk som har det. 

Ja han må jo ha et åpent sinn, det er det at jeg vil ikke at legen skal mene noe annet. Da blir jeg forvirret, de jobber begge to i psykiatrien. Og sykepleieren er tross alt min behandler, og ifølge han virker det som jeg aldri har vært psykotisk. Har ikke gjort bisarre ting jeg. Ja jeg sliter med angst i perioder, og ja jeg sitter her dagen lang og glor. Blir feitere og feitere, det syns jeg er sykt. Men han syns det er bra jeg kommer meg litt på dagsenteret...hvor jeg blir dårlig av å gå. Kunne prøve å være der kortere tid, ja kan jo det men energiene kommer uansett de. Kommer på et par minutter de. Ingen forstår det. 

Jeg tror nok legen din "vinner" angående å vurdere sykdom. Men en helt annen sak er jo hvorfor det er så viktig å ikke ha psykose, det er jo bare en diagnose som alt annet. Noen har hjertesykdom, noen har angst, depresjon eller psykose. Sykdom kan jo ramme alle, tenker jeg. Livet ditt er ikke over selv om du skulle ha psykose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg tror nok legen din "vinner" angående å vurdere sykdom. Men en helt annen sak er jo hvorfor det er så viktig å ikke ha psykose, det er jo bare en diagnose som alt annet. Noen har hjertesykdom, noen har angst, depresjon eller psykose. Sykdom kan jo ramme alle, tenker jeg. Livet ditt er ikke over selv om du skulle ha psykose.

Nei men tenk på hva det betyr hvis jeg aldri har hatt psykose? Det betyr jo at det er evner og åndelige ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei men tenk på hva det betyr hvis jeg aldri har hatt psykose? Det betyr jo at det er evner og åndelige ting. 

Men hvordan ville livet ditt vært forskjellig om det var tilfelle? Tenker du at du da ville vært "den utvalgte" eller noe lignende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Men hvordan ville livet ditt vært forskjellig om det var tilfelle? Tenker du at du da ville vært "den utvalgte" eller noe lignende? 

Ja men jeg er jo utvalgt, er Guds sendebud jeg. MEn klarer jeg min oppgave noe særlig? Nei jeg tar medisiner og er dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja men jeg er jo utvalgt, er Guds sendebud jeg. . 

Nuvel, det høres ikke helt frisdkt ut...

Anonymkode: 32b5a...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nuvel, det høres ikke helt frisdkt ut...

Anonymkode: 32b5a...b56

Det er sannheten det, det kan jeg si til alle med hjertet på hånden. Men gjør ikke det, er ikke stolt over meg selv og livet mitt. Jeg har feilet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
50 minutter siden, stjernestøv skrev:

NEI relgioner er nok ikke psykose, og det er jo heller ikke å ha barn med aliens heller. Det er mange oppegående folk som har det. 

Ja han må jo ha et åpent sinn, det er det at jeg vil ikke at legen skal mene noe annet. Da blir jeg forvirret, de jobber begge to i psykiatrien. Og sykepleieren er tross alt min behandler, og ifølge han virker det som jeg aldri har vært psykotisk. Har ikke gjort bisarre ting jeg. Ja jeg sliter med angst i perioder, og ja jeg sitter her dagen lang og glor. Blir feitere og feitere, det syns jeg er sykt. Men han syns det er bra jeg kommer meg litt på dagsenteret...hvor jeg blir dårlig av å gå. Kunne prøve å være der kortere tid, ja kan jo det men energiene kommer uansett de. Kommer på et par minutter de. Ingen forstår det. 

Han burde slutte med den skravlinga den sykepleieren. Han høres svært useriøs ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Et øyeblikk siden, Nicklusheletida skrev:

Han burde slutte med den skravlinga den sykepleieren. Han høres svært useriøs ut.

Nei det er nettopp det, han er seriøs. Og da har jeg aldri vært psykotisk sikkert ifølge han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det er nettopp det, han er seriøs. Og da har jeg aldri vært psykotisk sikkert ifølge han. 

Ok, da sier vi det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja men jeg er jo utvalgt, er Guds sendebud jeg. MEn klarer jeg min oppgave noe særlig? Nei jeg tar medisiner og er dårlig. 

Hva har vår herre å si om priskrigen på smågodt?

Og kan du be ham om å fortelle sine mannlige sendebud om vennligst å holde hendene sine unna smågutter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...