Gå til innhold

Eldre damer i minikjoler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva syntes du om damer på 50 som går i knøttsmå minikjoler?

Anonymkode: 3e046...c9c

Det kommer helt an på kjolen og stilen ellers mer enn kjolelengden. Jeg er 50 og kler meg i korte kjoler. Ikke i kjoler som så vidt dekker ræva, men kjoler til midt på låret er greit, synes jeg. Prøver å passe på at det ikke tipper over til å se harry ut ;)

Det verste jeg ser er kortkorte minikjoler på damer med armer, lår og legger fulle av tatoeringer. Det er ikke mye lekkert på unge heller, men enda verre blir det på oss som er oppe i åra.

Men jammen finnes det mange menn også på 50 + som ikke kan å kle seg og med ølmage og tatoeringer, blir det alt annet enn lekkert. Litt mage er helt greit det, men jeg liker menn som kan å kle seg. 

Annonse

Nicklusheletida
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Det kommer helt an på kjolen og stilen ellers mer enn kjolelengden. Jeg er 50 og kler meg i korte kjoler. Ikke i kjoler som så vidt dekker ræva, men kjoler til midt på låret er greit, synes jeg. Prøver å passe på at det ikke tipper over til å se harry ut ;)

Det verste jeg ser er kortkorte minikjoler på damer med armer, lår og legger fulle av tatoeringer. Det er ikke mye lekkert på unge heller, men enda verre blir det på oss som er oppe i åra.

Men jammen finnes det mange menn også på 50 + som ikke kan å kle seg og med ølmage og tatoeringer, blir det alt annet enn lekkert. Litt mage er helt greit det, men jeg liker menn som kan å kle seg. 

Det kom litt feil ut dette. Kjolelengden har litt å si. Alt for korte kjoler er ikke pent. Altså kjoler som er så korte at man kan se rett hjem når en bøyer seg ned.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet var vel om det var kledelig...

Anonymkode: 1452e...ec7

Det var vel ikke det spørsmålet var? Spørsmålet var hva man synes om damer over 50 i knøttsmå kjoler. Da svarte jeg ok, så lenge det ser kledelig ut. Og i at det ser kledelig ut, ligger det en del premisser. 

Skvatt nesten litt da jeg åpnet et innlegg som ut fra overskriften skulle handle om eldre damer, og så handlet den om 50-åringer! LOL!

Men jeg er enig med cilie - kommer an på om det er kledelig, og det KAN det i aller høyeste grad være på noen - andre ikke. Som i livet forøvrig.

6 timer siden, Nicklusheletida skrev:

En ting er ihvertfall sikkert. Nicklus liker ikke tatoveringer :D

TS: Hva mener du egentlig med knøttsmå minikjoler? Er det de som knapt dekker ræva og som sitter så trangt at hver minste lille valke syns?

påskelilje
1 time siden, morsan skrev:

Skvatt nesten litt da jeg åpnet et innlegg som ut fra overskriften skulle handle om eldre damer, og så handlet den om 50-åringer! LOL!

Men jeg er enig med cilie - kommer an på om det er kledelig, og det KAN det i aller høyeste grad være på noen - andre ikke. Som i livet forøvrig.

Jeg trodde også det var snakk om ELDRE damer, ikke damer på 50 😀

Annonse

påskelilje

Jeg synes at folk skal kle seg litt etter kropp og etter smak. Og er de litt i tvil på om utringningen  er litt for vid eller om skjørtet er litt for kort, så er den som regel det. Det er ikke fint med åletrange kjoler på kvinner som har valker enten de er 20 eller 50.

50 åringer kan se flotte ut i korte kjoler- det kommer an på kropp og stil - men det må ikke være vulgært eller harry, det er jo bare kleint.

Endret av påskelilje
Madelenemie
10 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Det kom litt feil ut dette. Kjolelengden har litt å si. Alt for korte kjoler er ikke pent. Altså kjoler som er så korte at man kan se rett hjem når en bøyer seg ned.

:D

Jeg var så glad i dag tidlig, tok på meg et skjørt, noe jeg nesten aldri går i, til mitt på låret og en hvit skjorte, men så svinger skjørtet litt opp foran så der blir det litt kortere. En ok skjørtelengde, men så bøygde jeg meg ned for å knytte mine converse, og da glemte jeg meg:huh: satte meg ikke på huk, men bøyde meg fremover og stod der og knyttet.

Da kom jeg på, "tenk om jeg glemmer meg og gjør det når jeg er ute et eller annet sted, da kan det jo se komisk ut".

Da byttet jeg til bukse tross at min datter sa jeg så så pen ut.

Selv om jeg ikke er 50 år så tror jeg ikke det ser pent ut å se rett inn i baken på noen:-)

Men det er min mening, og er man vant til å gå i bukser så er det ikke lett å huske på at man skal sette seg på huk og knytte skoene og ikke bøye seg rett ned.

Nå tenker jeg du blir kanskje litt forskrekket, converse og miniskjørt:-) men jeg har tross alt autisme, så da må noe skurre:rolleyes:

Madelenemie
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Very Classy Hot Pink Hottie in Mesh Mini Skirt and Top - Funny Pictures at Walmart:

Anonymkode: 3e046...c9c

:o

Jeg har aldri sett en sånn dame annet enn på nettet, kom deg ut av googling, bort fra PC,  gå ut å se hvor mye vakkert av damer i alle aldre som er å se, spesielt i disse sommermåneder <3:wub:

Madelenemie
26 minutter siden, Gargamel skrev:

Det mest forstyrrende på dette bildet er sminken, og spesielt måten øyenbrynene er tegnet eller frisert.

Du er en mann med øye for detaljer;)

Jeg ble mest fanget av brystene, og hvordan disse er festet i nettet/skjerfet eller kjolen, vet ikke hva som fester hva, det er jo et belte der også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...