Gå til innhold

Klebeånd.

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg får plutselig inn følelser og tanker som ikke er mine, og minner om fortiden som ikke er mine. Tenker mye på min mor...som ikke er min mor. Tror jeg har en klebeånd og vet hvem det er, er dette og vrangforestillinger? 

http://www.feelings.no/vistema_side.asp?Tema=1968&Side=105

Dette er sykdommen din Stjernestøv. Har psyk. spl kommet tilbake fra ferie eller har han noen uker til? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg får plutselig inn følelser og tanker som ikke er mine, og minner om fortiden som ikke er mine. Tenker mye på min mor...som ikke er min mor. Tror jeg har en klebeånd og vet hvem det er, er dette og vrangforestillinger? 

Det er nok en feilkobling i hjernen.

Anonymkode: 2c56c...ef6

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, XbellaX skrev:

Dette er sykdommen din Stjernestøv. Har psyk. spl kommet tilbake fra ferie eller har han noen uker til? 

Men fant plutselig forklaringen på hvorfor jeg føler meg tappet for energi, og har rygg og nakkesmerter. Føler det sitter noen fast i meg, men men. Tror jeg må utforske dette mer. Han har tre uker til, men det går fint. Lurer på å kontakte et medium, får se.

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok en feilkobling i hjernen.

Tror ikke jeg har feilkobling i hjernen...

Skrevet

Kanskje du skal prøve og finne på noe på dagene slik at du ikke får mulighet til å tenke så mye på alt mulig.

Skrevet
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Kom deg ut og gå en lang tur (ikke bare rundt sykehuset på 10 min) i stedet for å sitte i sofaen hele dagen og dyrke disse vrangforestillingene ved å søke på alt dette tullet på nettet - dette blir du overhode ikke friskere (eller slankere!) av!

Skrevet

Så du mener at dette er grunnen til at du har vondt i nakken og skuldrene, det har ingenting med det faktum at du ikke beveger deg å gjøre? Du er litt snodig Stjernestøv, søt, men snodig. Har du fått svar på bildene du tok av ryggen? Og har du kommet deg til fysioterapaut?

stjernestøv
Skrevet
9 timer siden, Fionys skrev:

Kanskje du skal prøve og finne på noe på dagene slik at du ikke får mulighet til å tenke så mye på alt mulig.

Ja jeg prøver jo å gjøre litt. 

stjernestøv
Skrevet
4 timer siden, Lillemus skrev:

Kom deg ut og gå en lang tur (ikke bare rundt sykehuset på 10 min) i stedet for å sitte i sofaen hele dagen og dyrke disse vrangforestillingene ved å søke på alt dette tullet på nettet - dette blir du overhode ikke friskere (eller slankere!) av!

Blir slankere når jeg kutter ut sjokolade jeg. 

stjernestøv
Skrevet
3 timer siden, Trine skrev:

Så du mener at dette er grunnen til at du har vondt i nakken og skuldrene, det har ingenting med det faktum at du ikke beveger deg å gjøre? Du er litt snodig Stjernestøv, søt, men snodig. Har du fått svar på bildene du tok av ryggen? Og har du kommet deg til fysioterapaut?

Man kan få vondt i nakke og rygg av klebeånd. Har ikke hørt noe om bildene eller fysioterapeut, legen har nok glemt meg. 

Skrevet
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Man kan få vondt i nakke og rygg av klebeånd. Har ikke hørt noe om bildene eller fysioterapeut, legen har nok glemt meg. 

Ring og spør da!

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Ring og spør da!

Vil ikke mase heller, men får se om jeg ringer. Nå er det jo ferietid og alt, de har det travelt. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Vil ikke mase heller, men får se om jeg ringer. Nå er det jo ferietid og alt, de har det travelt. 

Nå gjør du deg selv til martyr og det er svært ukledelig... Du skal jo se an absolutt alt før du gjør noe som helst! Jeg er dog enig at ting tar lengre tid akkurat nå på sommeren.

stjernestøv
Skrevet
10 minutter siden, Lillemus skrev:

Nå gjør du deg selv til martyr og det er svært ukledelig... Du skal jo se an absolutt alt før du gjør noe som helst! Jeg er dog enig at ting tar lengre tid akkurat nå på sommeren.

Martyr? Hva? Hva har dette med martyr å gjøre? Det skjønner jeg ikke. 

Skrevet

Last ned pokemon go å gå ut å lete etter pokemon.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Fionys skrev:

Last ned pokemon go å gå ut å lete etter pokemon.

Hehe ja kanskje det....syns jeg ser meg. 

Skrevet
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Mulig det, men hva er mest sannsynlig? Uten tvil at årsaken til smertene er at du ligger for mye på sofaen. Jeg kjenner ingen som klarer å være så inaktive uten å få smerter.

Antageligvis fant de ikke noe på bildene, da hadde nok legen sagt ifra, får vi håpe. Men når du ikke tar kontakt så er det jo naturlig for legen å tenke at smertene har gitt seg. Ring og få en ny time.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Mulig det, men hva er mest sannsynlig? Uten tvil at årsaken til smertene er at du ligger for mye på sofaen. Jeg kjenner ingen som klarer å være så inaktive uten å få smerter.

Antageligvis fant de ikke noe på bildene, da hadde nok legen sagt ifra, får vi håpe. Men når du ikke tar kontakt så er det jo naturlig for legen å tenke at smertene har gitt seg. Ring og få en ny time.

Jeg vet hva jeg opplever, jeg vet hvem ånden er. Og ja, fysisk aktivitet løser sikkert mine tunge psykiske problemer!!!!

Kan bestille ny time ja. 

Må bare si dere har lettvinte løsninger på problemene mine, psykiatrien har ikke kommet så langt som dere. Gjør jeg det dere sier blir jeg jo frisk!

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vet hva jeg opplever, jeg vet hvem ånden er. Og ja, fysisk aktivitet løser sikkert mine tunge psykiske problemer!!!!

Fysisk aktivitet har positiv effekt på psykiske problemer. Og hverken kleneånder eller andre ånder finnes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...