Gå til innhold

Leses alle innlegg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Edvarda

17

• Amiga

8

• nanna

2

• Lionn

1

Mest aktive i denne tråden

God morgen.-) Sovet godt?

Her er humøret stigende proposjonalt med kaffeinntaket! Og antall intr. og morsomme innlegg på dol da!!

Ja, sukk, jeg får knaske gulrøtter, men de er ikke så gode hele året....

Ja jeg har sovet godt men måtte opp i natt på do, nå har jeg fått urinveisinfeksjon og har vondt i halsen grrrr....

Hvordan det går med søvn til helga med *ørten* gneldrende horer på yttersiden her aner jeg ikke! Håper det går bra, hvis ikke får dere nok høre det!

Nå nyter jeg kaffe nr. 2! :-)

Annonse

Ja jeg har sovet godt men måtte opp i natt på do, nå har jeg fått urinveisinfeksjon og har vondt i halsen grrrr....

Hvordan det går med søvn til helga med *ørten* gneldrende horer på yttersiden her aner jeg ikke! Håper det går bra, hvis ikke får dere nok høre det!

Nå nyter jeg kaffe nr. 2! :-)

:-) Er nesten like fascinert som SDD over dine horete naboer!

Drikk masse appelsinjuice, og pass på nyrene dine!! Jeg endte opp på sykehus med smerter som jeg kun unner de skyldige i Banheia saken!!

Har dere råmelk tabeletter dernede??

De hjelper veldig mot sår hals! (og mentholsigaretter*s*)

Eller, er du slutta å røyke nå??

Annonse

:-) Er nesten like fascinert som SDD over dine horete naboer!

Drikk masse appelsinjuice, og pass på nyrene dine!! Jeg endte opp på sykehus med smerter som jeg kun unner de skyldige i Banheia saken!!

Har dere råmelk tabeletter dernede??

De hjelper veldig mot sår hals! (og mentholsigaretter*s*)

Eller, er du slutta å røyke nå??

Nei jeg har ikke slutta å røyke enda, men vurderer det sterkt, kanskje til sommeren? Når det skjer kommer jeg nok til å syte og forbanne meg inne på røykestoppforumet, vet ikke om Webbis vil tåle det........

Gjest retvizan

Ikke så rart, når man tenker på at joikakakene kryyyper under eselhuden,og får henne til å gaule værre enn Ante da han holdt på å bli spist opp av kvikksand,ehh, elle rnoe sånnt?!

Flott setning?

Den var så flott og dyp at jeg måtte lese den tre ganger før jeg forsto den.

;-)

Har du fått mini-mailen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...