Gå til innhold

Leses alle innlegg?


Gjest Joppe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Edvarda

    17

  • Amiga

    8

  • nanna

    2

  • Mr Kahn

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Det er nesten umulig for oss å lese alle innlegg, men de aller fleste blir lest. Fagpersonene går gjennom alle innleggene i sine respektive fora og webmastere og andre går også gjennom mye av det andre.

I tillegg er det jo en fin selvjustis her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lurer du på det? Tenker du på kriseløsninger i forhold til nicket ditt? Hva er det du tenker å publisere nå da??

Ble du nyskjerrig nå, hva? hehe...neida, jeg bare satt her og grublet (as usual)på hvor mange innlegg det er her hver dag og den ene tanken førte til det andre. Jeg kom til den konklusjonen at om ikke _alle_ innlegg blir lest, så gjelder det iallefall ikke Lions sine. *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du nyskjerrig nå, hva? hehe...neida, jeg bare satt her og grublet (as usual)på hvor mange innlegg det er her hver dag og den ene tanken førte til det andre. Jeg kom til den konklusjonen at om ikke _alle_ innlegg blir lest, så gjelder det iallefall ikke Lions sine. *S*

Som (nesten) alltid, tror jeg du har rett!! *s*

Silkemyk som alltid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som (nesten) alltid, tror jeg du har rett!! *s*

Silkemyk som alltid??

Det er slutt på bodylotionen og det er selvsagt krise. Sitter her med tørr hud som klør i dag. Har du et kjerringråd? Smør, virker det fuktighetsgivende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er slutt på bodylotionen og det er selvsagt krise. Sitter her med tørr hud som klør i dag. Har du et kjerringråd? Smør, virker det fuktighetsgivende?

Sæd skal være bra for huden!

Ellers kan du prøve en olivenolje.Men det må være av beste sort ser du.Kan ikke kline til kroppen din med hva som helst.....

Så du det forbrukerprog. på NRK i går, tror det skulle handle om kremer og slikt? Om de dyre var best,eller bare pængtyna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæd skal være bra for huden!

Ellers kan du prøve en olivenolje.Men det må være av beste sort ser du.Kan ikke kline til kroppen din med hva som helst.....

Så du det forbrukerprog. på NRK i går, tror det skulle handle om kremer og slikt? Om de dyre var best,eller bare pængtyna!

Jeg lo godt av den naive ekspiditrisen på parfymeriet....Retinol i konsentrerte mengder...hallo, vi snakker om A-vitaminer her....jeg ler meg ihjæl.......:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo godt av den naive ekspiditrisen på parfymeriet....Retinol i konsentrerte mengder...hallo, vi snakker om A-vitaminer her....jeg ler meg ihjæl.......:o)

Renitol?? Ehh,er det det samme som spennol? A-vitaminer? I kremform?? Hva ble konklusjonen da? Jeg så ikke programmet,og tviler vel for at jeg hadde fortsått noe som helst.

Men, finnes det C-vitaminer i kremform? Kan jeg smøre dem over hele meg, og bli kvitt appeslinhuden, valkene og de sorte prikkene (JA, de er kommet tilbake, nå har jeg tre på nesen også)? Eller blir den forsterket?

Du, vi herper tråden din på webbis sitt domene, tror du han blir sur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renitol?? Ehh,er det det samme som spennol? A-vitaminer? I kremform?? Hva ble konklusjonen da? Jeg så ikke programmet,og tviler vel for at jeg hadde fortsått noe som helst.

Men, finnes det C-vitaminer i kremform? Kan jeg smøre dem over hele meg, og bli kvitt appeslinhuden, valkene og de sorte prikkene (JA, de er kommet tilbake, nå har jeg tre på nesen også)? Eller blir den forsterket?

Du, vi herper tråden din på webbis sitt domene, tror du han blir sur?

H*n blir sikkert ikke sur, det har blitt gjort før! *S* (Ja herp altså) A og C vitaminkremene er for dyre til å smøre de over hele kroppen, spis heller appelsin og gulrot du! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H*n blir sikkert ikke sur, det har blitt gjort før! *S* (Ja herp altså) A og C vitaminkremene er for dyre til å smøre de over hele kroppen, spis heller appelsin og gulrot du! ;-)

God morgen.-) Sovet godt?

Her er humøret stigende proposjonalt med kaffeinntaket! Og antall intr. og morsomme innlegg på dol da!!

Ja, sukk, jeg får knaske gulrøtter, men de er ikke så gode hele året....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renitol?? Ehh,er det det samme som spennol? A-vitaminer? I kremform?? Hva ble konklusjonen da? Jeg så ikke programmet,og tviler vel for at jeg hadde fortsått noe som helst.

Men, finnes det C-vitaminer i kremform? Kan jeg smøre dem over hele meg, og bli kvitt appeslinhuden, valkene og de sorte prikkene (JA, de er kommet tilbake, nå har jeg tre på nesen også)? Eller blir den forsterket?

Du, vi herper tråden din på webbis sitt domene, tror du han blir sur?

Kanskje det kvalifiserer for utestengelse?

Konklusjonen av kremtesten var at den billigste var like bra som den dyreste.

Du trenger en skikkelig omgang hos hudpleier. Det er jo SÅ deilig. Prøv det istedenfor ny kjole......SÅ, ring og bestill time nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Kanskje det kvalifiserer for utestengelse?

Konklusjonen av kremtesten var at den billigste var like bra som den dyreste.

Du trenger en skikkelig omgang hos hudpleier. Det er jo SÅ deilig. Prøv det istedenfor ny kjole......SÅ, ring og bestill time nå...

Jeg foretrekker gynekolog. Mye billigere + at det tar kortere tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det kvalifiserer for utestengelse?

Konklusjonen av kremtesten var at den billigste var like bra som den dyreste.

Du trenger en skikkelig omgang hos hudpleier. Det er jo SÅ deilig. Prøv det istedenfor ny kjole......SÅ, ring og bestill time nå...

*LOL* Det kryr ikke av dem her oppe! Tror du jeg kan bruke sandpapir på nesen???

Hmm, mulig fysioterapauten kan gjøre noe?Eller fotdama på gamlehjemet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker gynekolog. Mye billigere + at det tar kortere tid.

God Morgen,der var du jo. Nå er hele dyrehagen samlet igjen*S*

Ja, det var en god ide:-)

Dessuten er det så avslappende å være der. Tror sannelig jeg bestiller en time, sånn bare for kosen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL* Det kryr ikke av dem her oppe! Tror du jeg kan bruke sandpapir på nesen???

Hmm, mulig fysioterapauten kan gjøre noe?Eller fotdama på gamlehjemet???

Sånn er det når man bor i sameland....heilålelålelålelålålelåa,heilålelålellålelålelåa, heilålelålelålelålålelåa, heilålelålelålelålålellåa...osv.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

God Morgen,der var du jo. Nå er hele dyrehagen samlet igjen*S*

Ja, det var en god ide:-)

Dessuten er det så avslappende å være der. Tror sannelig jeg bestiller en time, sånn bare for kosen!!

Jeg og gynekologen min pleier å utveksle Ibsen-sitater; som han sa da han kappa livmorhalsen min:

Evig eies kun det tapte!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker gynekolog. Mye billigere + at det tar kortere tid.

Neste gang bør du prøve en eller annen bilmekker....MUAAHHAAAAAAAAA..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det når man bor i sameland....heilålelålelålelålålelåa,heilålelålellålelålelåa, heilålelålelålelålålelåa, heilålelålelålelålålellåa...osv.........

GUUUUUD altså!! DU er god å joike!!!

*betatt og henført* Si meg, har du sameblod i årene??

Og eeeegentlig stivt svart hår? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og gynekologen min pleier å utveksle Ibsen-sitater; som han sa da han kappa livmorhalsen min:

Evig eies kun det tapte!

;-)

Kappa livmorhalsen??? *gulp* hadde du nedsigen livmor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...