Gå til innhold

Leses alle innlegg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Edvarda

17

• Amiga

8

• nanna

2

• Lionn

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Huh! Og det skal du lure meg til å spise, jeg som er på slankeren og alt....FY DEG AMIGA .....Hah, den satt, tenker jeg....:oP

Neida, er godt i gang selv jeg, etter 3 dager med diaré og oppkast har jeg mistet lysten på alt som heter middagsmat, jeg har gått ned en 1/2 størrelse på 1,2,3! Og dermed er også 90-størrelsen i BH snart historie *snufs*

Neida, er godt i gang selv jeg, etter 3 dager med diaré og oppkast har jeg mistet lysten på alt som heter middagsmat, jeg har gått ned en 1/2 størrelse på 1,2,3! Og dermed er også 90-størrelsen i BH snart historie *snufs*

hehe....det er synd man ikke kan velge hvilke kroppsdeler som bør slankes.....

hehe....det er synd man ikke kan velge hvilke kroppsdeler som bør slankes.....

Jups det er synd det, jeg trenger bare slanke bort mage jeg, ikke noe mer, egentlig så slanker jeg meg ikke, men man velger ikke selv når man blir syk, og matlysten er enda ikke på topp! I går kom jeg meg da på sykkelen igjen etter flere ukers opphold, de 12 km var tunge *grøss*

Har du tilgang på suging du da? Det er vel ingen som suger der du bor.....Fett altså......du tenkte sikkert på noe annet nå du, med dine skitne små tanker der du sitter.....høhøhøhøhøøø

Hvorfor denn forbannede tilgrisingen av tråder, med tullprat? Du "EIER" jo ikke denne tråden!

Annonse

Hvorfor denn forbannede tilgrisingen av tråder, med tullprat? Du "EIER" jo ikke denne tråden!

Er du ny er du eller? Har ikke sett nicket ditt her før. Velkommen. Du virker hyggelig. :o)

Åjoda, visst eier jeg denne tråden; der du ikke at det er jeg som har laget den? Nå skal jeg forklare: Hvis du scroller opp det det første innlegget av 14.01.202 kl. 14.45 så er det jeg som er innehaver. Ser du? Jeg har både gårds- og bruksrett.

MUHAaaaaaaaa

Gjest webmaster

Ble du nyskjerrig nå, hva? hehe...neida, jeg bare satt her og grublet (as usual)på hvor mange innlegg det er her hver dag og den ene tanken førte til det andre. Jeg kom til den konklusjonen at om ikke _alle_ innlegg blir lest, så gjelder det iallefall ikke Lions sine. *S*

Innlegg fra brukere som tidligere er utestengt og ikke har tatt lærdom av de advarslene de har fått, blir fulgt ekstra nøye. Grensen for sletting blir lavere for hver overtredelse av reglene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...