Gå til innhold

Brasiliansk voksing av underlivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jo da, det er det :) Jeg er 50.

Ok. Da vet jeg hva jeg skal forvente hvis jeg havner ute på markedet igjen. 

Jeg ville trodd de aller fleste trimmer sveisen litt, men visste ikke at glattbarbert hadde blitt et slags krav. Jeg har jo ikke veldig bred erfaring på det området, for å si det mildt, så jeg skal ikke påstå noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
5 timer siden, Gargamel skrev:

Ok. Da vet jeg hva jeg skal forvente hvis jeg havner ute på markedet igjen. 

Jeg ville trodd de aller fleste trimmer sveisen litt, men visste ikke at glattbarbert hadde blitt et slags krav. Jeg har jo ikke veldig bred erfaring på det området, for å si det mildt, så jeg skal ikke påstå noe.

Det var en doler som var fryktelig opptatt av dette her for mange år siden, før jeg skjønte at det var moderne. Tidligere kunne jeg ikke tenke meg å fjerne alt, men så begynte jeg og har bare fortsatt. Har vel gjort det i 10 år nå. Det blir en vel bare en vane som så mye annet. Jeg har samme forholdet til det som Kayia. Jeg går over der i dusjen og det blir like vanlig som å pusse tenner. En del av den daglige hygienen. For det er faktisk mer renslig, selv om noen sikkert vil protestere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

. For det er faktisk mer renslig, selv om noen sikkert vil protestere :)

Ja. Joda. Jeg barberer jo fjeset mitt uten medisinsk grunn, så det blir vel noe av det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14. september 2016 at 21.31, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Takk, andre synspunkter?

Jeg liker følelsen av å ikke ha hår nedentil. Føler meg mer tilfreds og at det er "renere", selv om selvfølgelig det er noe i det at bakteriefloraen kanskje ikke er optimal uten kjønnshår. Men jeg har aldri hatt noe problem med å ikke ha hår nedentil. Dessuten syntes jeg det klør noe voldsomt når man får hår der nede.:blink:

Anonymkode: e37de...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmål:

Barberer kvinner i 40-50 års alderen seg nedentil også? Eller er det bare vi (noen av oss) i 20-30 års alderen?

Anonymkode: e37de...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmål:

Barberer kvinner i 40-50 års alderen seg nedentil også? Eller er det bare vi (noen av oss) i 20-30 års alderen?

Anonymkode: e37de...ee0

Jeg nærmer meg 50 og har barbert meg nedentil (i ulik grad) siden jeg var 17... Det er ikke sånn at i det øyeblikket du tipper 40 år så dauer sexlivet og man slutter å frisere godsakene. ;) Tvert om vil jeg nesten si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg nærmer meg 50 og har barbert meg nedentil (i ulik grad) siden jeg var 17... Det er ikke sånn at i det øyeblikket du tipper 40 år så dauer sexlivet og man slutter å frisere godsakene. ;) Tvert om vil jeg nesten si!

Jeg vil anta at referansen til damer over 40-50 og intimfrisering går på om de noensinne har hatt denne vanen; ikke om de har sluttet med den. Og at det heller ikke var en referanse der til om folk faktisk har sex eller ikke... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...