Gjest Kanuttius Skrevet 4. november 2016 Skrevet 4. november 2016 (endret) 1 time siden, Kanonføde skrev: Ja, jeg er en simpel og mistroisk person. Nei, du er langtfra simpel. Det er mange eksempler her på DOL hvor du har gitt gode svar som andre har hatt nytte av. Du er til hjelp og nytte men du oppfattes også som paranoid i fht dette med taushetsplikt hos helsepersonell. Jeg har jobbet på sykehus og var kontoransatt så jeg skrev mye i journaler. Å skulle lese i journaler bare fordi jeg hadde lyst og var nysgjerrig uten å legge igjen spor etter meg var så godt som umulig. I så fall måtte jeg planlagt nøye hvilken journal jeg skulle snoke i veldig lenge på forhånd. Det er ett ganske stort datasystem som holder fast i dine opplysninger så ikke uvedkommende skal kunne snoke. Det er nesten 20 år siden jeg hadde den jobben og jeg vil nok tro at det ikke har blitt enklere å snoke i løpet av de årene. Endret 4. november 2016 av Kanuttius Skriveleif 0 Siter
Trine Skrevet 4. november 2016 Skrevet 4. november 2016 2 timer siden, Kanonføde skrev: Ja, jeg er en simpel og mistroisk person. Mistroisk er du, men absolutt ikke simpel Jeg er enig med BamseLiten i at du har kommet med mange gode svar her på DOL. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.