stjernestøv Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 (endret) 3 minutter siden, issomethingwrong skrev: Du ber folk slutte å ta medisiner, sier at medisinene er dritt, osv. osv. Hva med å si at "for meg har det gått sånn og sånn" framfor å generalisere så veldig? Har jeg bedt folk slutte å ta medisiner? Link? AP er noe stort dritt!!! Det er min mening om saken. Tror alle her vet at det er MIN mening! Ta deg sammen mann!!!! Endret 2. november 2016 av stjernestøv 0 Siter
ISW Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Har jeg bedt folk slutte å ta medisiner? Link? AP er noe stort dritt!!! Det er min mening om saken. Ser ingen grunn til å krangle videre på denne tråden. Foreslår å legge saken død nå. Men jeg respekterer selvfølgelig at DU føler det sånn, men det trenger ikke gjelde alle. Det var poenget mitt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 7 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Fint om du kan tenke på det i kommende tråder også :-) Dette gjelder ikke bare Stjernestøv. Det er mange som gjør det. Jeg tok det opp men ble ikke hørt. Synes dere kan si fra til andre også og ikke bare en! Anonymkode: 42973...b70 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 (endret) 2 minutter siden, issomethingwrong skrev: Ser ingen grunn til å krangle videre på denne tråden. Foreslår å legge saken død nå. Men jeg respekterer selvfølgelig at DU føler det sånn, men det trenger ikke gjelde alle. Det var poenget mitt. Nei de bør inn å slette her, og det er ikke bare mine innlegg de bør slette. Har ALDRI bedt folk slutte med medisiner!!! Så du trenger ikke lyge. Og jeg skriver MINE meninger...Gjør ikke DU? Endret 2. november 2016 av stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette gjelder ikke bare Stjernestøv. Det er mange som gjør det. Jeg tok det opp men ble ikke hørt. Synes dere kan si fra til andre også og ikke bare en! Anonymkode: 42973...b70 Det er bare MEG han er irritert på! Samtlige vil ha meg vekk herfra og det skal de få viljen sin i. De andre får ture å som de vil... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Det er bare MEG han er irritert på! Samtlige vil ha meg vekk herfra og det skal de få viljen sin i. De andre får ture å som de vil... Jeg vil ikke ha deg vekk herfra. Anonymkode: 42973...b70 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke ha deg vekk herfra. Anonymkode: 42973...b70 Takk. Men tror jeg er ferdig her nå, det blir for mye... 0 Siter
ISW Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 8 minutter siden, stjernestøv skrev: Takk. Men tror jeg er ferdig her nå, det blir for mye... Hvis du vil vekk herfra fordi det blir en bittelitt opphetet diskusjon, så kan jeg ikke stoppe deg. Dette er et diskusjonsforum! Vi SKAL være uenige iblant. Du skriver ikke akkurat pent til meg heller, men hva så? Vi er her for å diskutere, småkrangle, tulle, lære, osv. Tror du egentlig tåler det du også. klem 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 1 minutt siden, issomethingwrong skrev: Hvis du vil vekk herfra fordi det blir en bittelitt opphetet diskusjon, så kan jeg ikke stoppe deg. Dette er et diskusjonsforum! Vi SKAL være uenige iblant. Du skriver ikke akkurat pent til meg heller, men hva så? Vi er her for å diskutere, småkrangle, tulle, lære, osv. Tror du egentlig tåler det du også. klem Har bare følt mange vil ha meg vekk den siste tiden, sånn er det bare. Jo takk for klemmen :-) 0 Siter
ISW Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Har bare følt mange vil ha meg vekk den siste tiden, sånn er det bare. Jo takk for klemmen :-) Tror oppriktig ingen (heller ikke meg, selvsagt) vil ha deg vekk herfra. Jeg har min faste gjeng av "hatere" her, men jeg nekter å gi dem gleden av at jeg blir borte. Så jeg blir. Jeg tror det er viktig at ting her ikke er personlig. Jeg kan like deg selv om jeg i sak er uenig med deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 2 minutter siden, issomethingwrong skrev: Tror oppriktig ingen (heller ikke meg, selvsagt) vil ha deg vekk herfra. Jeg har min faste gjeng av "hatere" her, men jeg nekter å gi dem gleden av at jeg blir borte. Så jeg blir. Jeg tror det er viktig at ting her ikke er personlig. Jeg kan like deg selv om jeg i sak er uenig med deg. Ok. Men jeg føler det og, det er hat energier.. Men nå må admin komme å slette snart. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 Det er trist at enhver saklig, men kritisk tilbakemelding blir tolket som "hat" eller at en ønsker noen bort. I stedet burde en kunne se på sitt eget bidrag, den andres kritiske tilbakemelding og undres på om det kanskje inneholder et poeng. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 58 minutter siden, stjernestøv skrev: 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Har bare følt mange vil ha meg vekk den siste tiden, sånn er det bare. Jo takk for klemmen :-) Jeg tror du misforstår ganske kraftig nå. Ingen vil ha deg vekk, men noen av oss (inkl meg) har rådet deg til å skrive litt mindre. Ikke for vår skyld, men for egen skyld. Du ser jo hva du selv skriver lenger opp her: "Dere er flinke til å skrive hva jeg må gjøre" Ja, det er sant det, men det blir jo lett slik når du såpass ofte forteller hva du sliter med. Jeg tror at du er den som lettest kan få en slutt på det :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 21 minutter siden, stjernestøv skrev: Har bare følt mange vil ha meg vekk den siste tiden, sånn er det bare. Jo takk for klemmen :-) Nei, det er det bare du som føler. Anonymkode: 4e3f4...2f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 Jeg føler meg også uglesett. Men jeg tror det er pga att jeg selvhenfører sykt mye. Men det er jo den muligheten att NHD ikke liker tastefingrene mine Anonymkode: a69a3...33d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 12 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er trist at enhver saklig, men kritisk tilbakemelding blir tolket som "hat" eller at en ønsker noen bort. I stedet burde en kunne se på sitt eget bidrag, den andres kritiske tilbakemelding og undres på om det kanskje inneholder et poeng. Ja, men det ble for mange energier som haglet mot meg, da ble de energiene tolket. Men mulig jeg tolket de feil, så da beklager jeg. Burde kanskje ikke skrevet at ap er noe dritt, forstår det nå. Mange som tar den medisinen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 12 timer siden, Nicklusheletida skrev: Jeg tror du misforstår ganske kraftig nå. Ingen vil ha deg vekk, men noen av oss (inkl meg) har rådet deg til å skrive litt mindre. Ikke for vår skyld, men for egen skyld. Du ser jo hva du selv skriver lenger opp her: "Dere er flinke til å skrive hva jeg må gjøre" Ja, det er sant det, men det blir jo lett slik når du såpass ofte forteller hva du sliter med. Jeg tror at du er den som lettest kan få en slutt på det :-) Ja mulig jeg misforstod. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er det bare du som føler. Anonymkode: 4e3f4...2f5 Mulig det. Jeg bare tolket på min måte. 0 Siter
ISW Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 23 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja, men det ble for mange energier som haglet mot meg, da ble de energiene tolket. Men mulig jeg tolket de feil, så da beklager jeg. Burde kanskje ikke skrevet at ap er noe dritt, forstår det nå. Mange som tar den medisinen. Hei igjen. Jeg sliter som du vet litt med å forholde meg til energier, så det punktet skal jeg ikke kommentere noe mer. Men jeg kan i alle fall si at det ikke har vært min intensjon å sende noen former for energier over fjellet og rettet mot deg. Men jeg tenker at det er viktig å forholde seg litt objektivt til det som blir skrevet på DOL. De aller fleste av oss diskuterer sak, ikke person. Med svært få, spesielt ett, unntak, har jeg lite emosjonelle tilknytninger til de som skriver her. Man diskuterer et tema, og kan være fullstendig uenige, men det betyr ikke at man liker eller misliker vedkommende, eller ønsker noen bort herfra. Det er flere (f.eks Frosken og Nicklus) som omtrent alltid er uenig med det jeg skriver. Ja, jeg har blitt emosjonelt påvirket av det til en viss grad ved et par anledninger, men normalt ikke. Jeg respekterer at vi er uenige, selv om vi kan krangle så fillene fyker i noen tråder. Hvis man skulle la seg emosjonelt påvirke av alt som skrives her, så tror jeg det hadde blitt veldig slitsomt. Det er kanskje det du kjenner litt på iblant? 1 Siter
stjernestøv Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 5 minutter siden, issomethingwrong skrev: Hei igjen. Jeg sliter som du vet litt med å forholde meg til energier, så det punktet skal jeg ikke kommentere noe mer. Men jeg kan i alle fall si at det ikke har vært min intensjon å sende noen former for energier over fjellet og rettet mot deg. Men jeg tenker at det er viktig å forholde seg litt objektivt til det som blir skrevet på DOL. De aller fleste av oss diskuterer sak, ikke person. Med svært få, spesielt ett, unntak, har jeg lite emosjonelle tilknytninger til de som skriver her. Man diskuterer et tema, og kan være fullstendig uenige, men det betyr ikke at man liker eller misliker vedkommende, eller ønsker noen bort herfra. Det er flere (f.eks Frosken og Nicklus) som omtrent alltid er uenig med det jeg skriver. Ja, jeg har blitt emosjonelt påvirket av det til en viss grad ved et par anledninger, men normalt ikke. Jeg respekterer at vi er uenige, selv om vi kan krangle så fillene fyker i noen tråder. Hvis man skulle la seg emosjonelt påvirke av alt som skrives her, så tror jeg det hadde blitt veldig slitsomt. Det er kanskje det du kjenner litt på iblant? Hei Jeg tar inn folks energier her, altså folks sykdommer og sinnsstemninger, så det kan bli kaotisk inni meg. Likevel liker jeg meg her, har jo vært her i noen år nå. Blitt kjent med endel, dol er en del av livet mitt. Men jeg føler folk er lei av meg og vil ha meg vekk, men kan jo hende det er noe jeg føler. At det ikke er riktig, kan ta feil jeg også. Nei jeg blir lett revet med emosjonelt, og likte ikke at du skrev jeg ber folk slutte med medisiner. Har ikke gjort det, mener det må være opp til dem selv. Det kan ikke jeg bestemme, har nok med mitt ambivalente forhold til medisiner. Følte det var meg som ble diskutert og ikke en sak. Ja man må vel bare bli enig om å være uenig, det er det beste. Tenker mye på hva folk skriver til meg, og de og har jo delte meninger. Sykepleieren sa det ble forvirrende, men jeg liker jo å få råd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.