ephiphany Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 Mine venner sier jeg har vrangforestillinger og min behandler sier jeg lever i en annen virkelighet, men hvordan vet de dette? Det er ikke alt vi kan se eller forstå, og selv om det er usannsynlig, betyr vel ikke det at det ikke er ekte? Føler meg avvist og misforstått. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 19 minutter siden, ephiphany skrev: Mine venner sier jeg har vrangforestillinger og min behandler sier jeg lever i en annen virkelighet, men hvordan vet de dette? Det er ikke alt vi kan se eller forstå, og selv om det er usannsynlig, betyr vel ikke det at det ikke er ekte? Føler meg avvist og misforstått. Hva går vrangforestillingene ut på da? 0 Siter
ephiphany Skrevet 3. november 2016 Forfatter Skrevet 3. november 2016 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Hva går vrangforestillingene ut på da? Mine venner mener det er vrangforestillinger. Jeg hører demoner snakke om meg, hele tiden. Klarer ikke å se de, men hører de jo, så vet de er her et sted. De snakker om hvordan de skal skade meg, drepe meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, ephiphany skrev: Mine venner mener det er vrangforestillinger. Jeg hører demoner snakke om meg, hele tiden. Klarer ikke å se de, men hører de jo, så vet de er her et sted. De snakker om hvordan de skal skade meg, drepe meg. Å det var jo fælt. Tror ikke jeg skal uttale meg her... 1 Siter
kovakova Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 Høres ut som du hører stemmer altså har hallusinasjoner og vrangforestillinger om hva stemmene er! Tror ikke det fins demoner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 40 minutes ago, ephiphany said: Mine venner mener det er vrangforestillinger. Jeg hører demoner snakke om meg, hele tiden. Klarer ikke å se de, men hører de jo, så vet de er her et sted. De snakker om hvordan de skal skade meg, drepe meg. Garantert vrangforstillinger. Og demoner finnes selvfølgelig heller ikke. Anonymkode: bd88f...9f0 1 Siter
ephiphany Skrevet 3. november 2016 Forfatter Skrevet 3. november 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Garantert vrangforstillinger. Og demoner finnes selvfølgelig heller ikke. Anonymkode: bd88f...9f0 Men dette mener jo dere kun fordi dere ikke har kontakt med dem selv. Er mye som ikke alle kan se eller høre, men det betyr jo ikke at de ikke finnes. Før trodde jeg heller ikke på demoner, men for litt over en måned siden begynte jeg å høre dem. Det er ikke gøy å ikke bli trodd. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 8 minutter siden, ephiphany skrev: Men dette mener jo dere kun fordi dere ikke har kontakt med dem selv. Er mye som ikke alle kan se eller høre, men det betyr jo ikke at de ikke finnes. Før trodde jeg heller ikke på demoner, men for litt over en måned siden begynte jeg å høre dem. Det er ikke gøy å ikke bli trodd. hvordan vet du det er demoner når du selv ikke kan se dem? Anonymkode: 3bea5...216 0 Siter
ephiphany Skrevet 3. november 2016 Forfatter Skrevet 3. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hvordan vet du det er demoner når du selv ikke kan se dem? Anonymkode: 3bea5...216 De har mørke og nesten hese stemmer, og sier jeg skal komme til helvete. Jeg er ikke kristen, men har alltid vært litt overtroisk og fantasifull. Har en mann bare jeg hører. Han har vært med meg lenge. Han kaller dem demoner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 1 minute ago, ephiphany said: De har mørke og nesten hese stemmer, og sier jeg skal komme til helvete. Jeg er ikke kristen, men har alltid vært litt overtroisk og fantasifull. Har en mann bare jeg hører. Han har vært med meg lenge. Han kaller dem demoner. Demoner eller ikke, hvis ingen andre hører stemmene finnes de nok ikke. Anonymkode: bd88f...9f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 11 minutter siden, ephiphany skrev: De har mørke og nesten hese stemmer, og sier jeg skal komme til helvete. Jeg er ikke kristen, men har alltid vært litt overtroisk og fantasifull. Har en mann bare jeg hører. Han har vært med meg lenge. Han kaller dem demoner. men er det så mye å diskutere frem og tilbake da? om du vil ha det slik så skal du få lov til det, om du ønsker å få det litt mer ok og ikke høre så mye stemmer så finnes det medisiner for det. Anonymkode: 3bea5...216 0 Siter
ephiphany Skrevet 3. november 2016 Forfatter Skrevet 3. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: men er det så mye å diskutere frem og tilbake da? om du vil ha det slik så skal du få lov til det, om du ønsker å få det litt mer ok og ikke høre så mye stemmer så finnes det medisiner for det. Anonymkode: 3bea5...216 Lurte bare på hvorfor folk ser på dette som vrangforestillinger. Jeg har mange venner som tror på spøkelser, men ingen kaller de gal eller ber de oppsøke hjelp av den grunn. Vil ikke ha demoner i livet mitt, de er skumle og de vil drepe meg. Men jeg tror ikke det finnes medisiner for sånt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 14 minutes ago, ephiphany said: Lurte bare på hvorfor folk ser på dette som vrangforestillinger. Jeg har mange venner som tror på spøkelser, men ingen kaller de gal eller ber de oppsøke hjelp av den grunn. Vil ikke ha demoner i livet mitt, de er skumle og de vil drepe meg. Forskjell på å tro at spøkelser finnes, og det at demoner ønsker å drepe deg. 14 minutes ago, ephiphany said: Men jeg tror ikke det finnes medisiner for sånt. Det finnes antipsykotika. Anonymkode: bd88f...9f0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.