AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 Skrevet 4. november 2016 Hei, Jeg lurer på hvordan en evaluering hos en psykolog foregår når man skal evalueres for senskader etter langvarig mobbing? det er i forbindelse med et mulig søksmål hvor jeg er offeret i saken. Jeg har ukentlig behandling hos en psykolog men hun skal ikke ta den sakskyndige evalueringen, kan jeg fortsette å gå dit mens jeg også går til psykologen som skal evaluere meg? eller må behandlingen settes på vent mens det skjer? Mener advokaten min snakket om at jeg har fått innvilget 20 timer evaluering, er det sånn at evalueringen kan ta kortere tid enn de timene jeg får dekket eller må de brukes opp? Anonymkode: 77e47...858 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 Nei si det. Finnes det en landsforening mot mobbing eller noe du kan spørre? Jeg forsøkte å Google og fant noen Facebook sider hvor det ser ut til at du kan få svar. Legger ved ett skjermbilde av Google 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 20 timer siden, BamseLiten skrev: Nei si det. Finnes det en landsforening mot mobbing eller noe du kan spørre? Jeg forsøkte å Google og fant noen Facebook sider hvor det ser ut til at du kan få svar. Legger ved ett skjermbilde av Google Joda, jeg vet om flere av de, men det er enklere å gjøre det her hvor man kan være helt anonym:) Anonymkode: 77e47...858 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. november 2016 Skrevet 6. november 2016 Behandlingen kan fortsette parallelt. En trenger ikke bruke alle 20 timene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.