Gå til innhold

Hvordan foregår en evaulering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg lurer på hvordan en evaluering hos en psykolog foregår når man skal evalueres for senskader etter langvarig mobbing? det er i forbindelse med et mulig søksmål hvor jeg er offeret i saken. Jeg har ukentlig behandling hos en psykolog men hun skal ikke ta den sakskyndige evalueringen, kan jeg fortsette å gå dit mens jeg også går til psykologen som skal evaluere meg? eller må behandlingen settes på vent mens det skjer? Mener advokaten min snakket om at jeg har fått innvilget 20 timer evaluering, er det sånn at evalueringen kan ta kortere tid enn de timene jeg får dekket eller må de brukes opp?

Anonymkode: 77e47...858

Gjest Kanuttius
Skrevet

Nei si det. Finnes det en landsforening mot mobbing eller noe du kan spørre? Jeg forsøkte å Google og fant noen Facebook sider hvor det ser ut til at du kan få svar. Legger ved ett skjermbilde av Google 

IMG_0522.PNG

Skrevet
20 timer siden, BamseLiten skrev:

Nei si det. Finnes det en landsforening mot mobbing eller noe du kan spørre? Jeg forsøkte å Google og fant noen Facebook sider hvor det ser ut til at du kan få svar. Legger ved ett skjermbilde av Google 

IMG_0522.PNG

Joda, jeg vet om flere av de, men det er enklere å gjøre det her hvor man kan være helt anonym:)

Anonymkode: 77e47...858

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Behandlingen kan fortsette parallelt. En trenger ikke bruke alle 20 timene. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...