Gå til innhold

NHD- Helsepersonells kompetanse om derealisasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

NHD, jeg mener helt klart at denne diagnosen bagatelliseres. Jeg som har den, vet at denne diagnosen er veldig alvorlig, jeg vet ikke hva jeg gjør eller sier, kan ikke jobbe, kjøre bil, reise. Hvis man søker på google om denne diagnosen er det ikke mye å lese. Vet at derealisasjon er en symptom på psykose, men jeg har ikke symptomer på psykose, men kun derealisasjon. Vet du noen kompetente  behandlere som vet mye om denne lidelsen? 

2)  Er Xeplion en medisin jeg kunne ha forsøkt i tilleg til AD? Anbefaler du høy dose eller lav?

Enda engang beskrivelse av min opplevelse med derealiasjon

1) Stirrende blikk
2) Forvirring- Vet ikke hva jeg sier eller gjør, vanskelig å føre en samtale

3) Økt OCD

4) Dårlig hukommelse i den perioden jeg har det

Hjertebank, økt pust, uro

dette er noe av det jeg opplever

Skrevet

Du har veldig godt språk for en med IQ på 58 (som du skriver om i den andre tråden). F.eks. sier du "helsepersonells kompetanse om derealisasjon" og bruker ord som "bagatellisering". Det er mange med normal IQ som har betydelig dårligere gramatikk og ordforråd. :) Det tyder vel på at du er en flink person som legger arbeid i det du gjør. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...