stjernestøv Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 Man får vel seponerings symptomer når man slutter med ap? Vurderer sterkt å slutte nå for jeg eier ikke tiltak, men da blir jeg vel dårlig. Men føler meg ikke bra nå heller selv om jeg har økt, er bare enda mer tiltaksløs. Var jo hos legen å veide meg, skulle tilbake om seks uker. Snart har de seks ukene gått, og jeg har ikke klart å gå ned Forstår ikke vitsen heller, er bare lat og lei men klarer ikke å gjøre noe med det! Livet mitt står stille mens alt annet ruller forbi, flere som har det sånn? Kan være medisinene! 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Livet mitt står stille mens alt annet ruller forbi, flere som har det sånn? Ja. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2016 Forfatter Skrevet 5. november 2016 Akkurat nå, slabbedask skrev: Ja. Veldig kjedelig å ha det sånn. Fint profilbilde, var søt da 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 13 minutter siden, stjernestøv skrev: Veldig kjedelig å ha det sånn. Fint profilbilde, var søt da Det er veldig mange søte profilbilder her for tiden, vel. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2016 Forfatter Skrevet 5. november 2016 Akkurat nå, slabbedask skrev: Det er veldig mange søte profilbilder her for tiden, vel. Ja, er dette og en mummi? Ser jo sånn ut 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja, er dette og en mummi? Ser jo sånn ut Det er vel en av Barba-figurene? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2016 Forfatter Skrevet 5. november 2016 1 minutt siden, Lillemus skrev: Det er vel en av Barba-figurene? Ja det stemmer det, mange søte der 0 Siter
Psykojenta Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 Har du prøvd å følge planen? Må presse deg litt, tiltaket kommer etterhvert... Du bør ikke seponere meds...da blir du sykere igjen. I tillegg kan det at det blir tidligere mørkt, kaldt ol være med på å gjøre alt mye tyngre...kjenner det jeg og... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 Jeg føler du er gitt så mange svar på dette tidligere. Tiltak kommer ikke rekende på ei fjøl om man sitter i sofa/stol, ligger og kun beveger seg minimalt i hverdagen. Tiltak kommer heller ikke om man ikke har noe lystbetont å engasjere seg i. I tillegg er du begrenset sv både psykdom og medisinering som sikkert vanskeliggjør å tvinge seg til for å med det øke muligheten for å prøve ut og med det finne glede i, se endringer i vekt ved aktivitet og et sunnere kosthold osv. Du har det altså enda litt vsnskeligere enn oss andre som også står ovenfor det samme. Jeg har skrevet det til deg før, jeg tror du trenger en pådriver. Noen som kan hjelpe og støtte deg i prosessen lenge nok til at du faktisk kommer dit at du finner motivasjon i de tingene du behøver gjøre for å føle at hverdagen har noe innhold som gir deg noe. Det er godt mulig at medisiner vil gi deg vektnedgang, mer energi osv, men i og med at du har en psykdom som trolig vil stikke kjepper i hjulene tror jeg ikke du vil evne å bruke hverken vektnedgang eller økt energi til noe positivt for deg dessverre. Anonymkode: dd182...a73 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2016 Forfatter Skrevet 5. november 2016 23 minutter siden, Psykojenta skrev: Har du prøvd å følge planen? Må presse deg litt, tiltaket kommer etterhvert... Du bør ikke seponere meds...da blir du sykere igjen. I tillegg kan det at det blir tidligere mørkt, kaldt ol være med på å gjøre alt mye tyngre...kjenner det jeg og... Har fulgt den litt. Føler meg bare så lat, det er så vanskelig å komme i gang- Ja ting er tyngre når det blir mørkt, må tenke litt på det med medisiner- 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2016 Forfatter Skrevet 5. november 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler du er gitt så mange svar på dette tidligere. Tiltak kommer ikke rekende på ei fjøl om man sitter i sofa/stol, ligger og kun beveger seg minimalt i hverdagen. Tiltak kommer heller ikke om man ikke har noe lystbetont å engasjere seg i. I tillegg er du begrenset sv både psykdom og medisinering som sikkert vanskeliggjør å tvinge seg til for å med det øke muligheten for å prøve ut og med det finne glede i, se endringer i vekt ved aktivitet og et sunnere kosthold osv. Du har det altså enda litt vsnskeligere enn oss andre som også står ovenfor det samme. Jeg har skrevet det til deg før, jeg tror du trenger en pådriver. Noen som kan hjelpe og støtte deg i prosessen lenge nok til at du faktisk kommer dit at du finner motivasjon i de tingene du behøver gjøre for å føle at hverdagen har noe innhold som gir deg noe. Det er godt mulig at medisiner vil gi deg vektnedgang, mer energi osv, men i og med at du har en psykdom som trolig vil stikke kjepper i hjulene tror jeg ikke du vil evne å bruke hverken vektnedgang eller økt energi til noe positivt for deg dessverre. Anonymkode: dd182...a73 Håper dagsenteret tar kontakt snart da. Klarer ikke dette alene. Hadde blitt tynnere og dårlig, men men... 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 4 timer siden, stjernestøv skrev: Man får vel seponerings symptomer når man slutter med ap? Vurderer sterkt å slutte nå for jeg eier ikke tiltak, men da blir jeg vel dårlig. Men føler meg ikke bra nå heller selv om jeg har økt, er bare enda mer tiltaksløs. Var jo hos legen å veide meg, skulle tilbake om seks uker. Snart har de seks ukene gått, og jeg har ikke klart å gå ned Forstår ikke vitsen heller, er bare lat og lei men klarer ikke å gjøre noe med det! Livet mitt står stille mens alt annet ruller forbi, flere som har det sånn? Kan være medisinene! Hva skal vi svare for at ikke du skal føle : " Dere er så flinke til å si hva jeg må gjøre ". 1 Siter
stjernestøv Skrevet 6. november 2016 Forfatter Skrevet 6. november 2016 11 timer siden, Nicklusheletida skrev: Hva skal vi svare for at ikke du skal føle : " Dere er så flinke til å si hva jeg må gjøre ". Ja si det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. november 2016 Forfatter Skrevet 6. november 2016 Får vel bare leve som dette, jeg klarer ikke forandre på noe Hadde håpet jeg skulle få litt hjelp, men de er jo så trege på dagsenteret. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 Skrevet 6. november 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Får vel bare leve som dette, jeg klarer ikke forandre på noe Hadde håpet jeg skulle få litt hjelp, men de er jo så trege på dagsenteret. Du får mase litt da. Du kan også gå en søndagstur i dag. Anonymkode: 283e6...660 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. november 2016 Forfatter Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du får mase litt da. Du kan også gå en søndagstur i dag. Anonymkode: 283e6...660 Føler jeg har mast nok, tror det er tre ganger nå. Kan kanskje gå en liten tur da, orker ikke så langt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 Skrevet 6. november 2016 12 minutter siden, stjernestøv skrev: Føler jeg har mast nok, tror det er tre ganger nå. Kan kanskje gå en liten tur da, orker ikke så langt. Ikke kan, skal. Anonymkode: 283e6...660 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. november 2016 Forfatter Skrevet 6. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke kan, skal. Anonymkode: 283e6...660 Gikk ut men det var så skummelt og glatt, snudde. Uff de kunne jo ha saltet. 0 Siter
laban Skrevet 6. november 2016 Skrevet 6. november 2016 32 minutter siden, stjernestøv skrev: Hadde håpet jeg skulle få litt hjelp, men de er jo så trege på dagsenteret. Nå er det jo ikke slik at dagsenteret kommer til å være i aktivitet for deg. Kanskje ikke med deg heller - det kan godt hende du får en plan som likner den du har fått av Psykojenta. Så en god forberedelse ville være å følge den (evt. med tilpasninger som passer deg bedre) så langt som mulig. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 6. november 2016 Forfatter Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, laban skrev: Nå er det jo ikke slik at dagsenteret kommer til å være i aktivitet for deg. Kanskje ikke med deg heller - det kan godt hende du får en plan som likner den du har fått av Psykojenta. Så en god forberedelse ville være å følge den (evt. med tilpasninger som passer deg bedre) så langt som mulig. Jo folk får hjelp fra dagsenteret til å gjøre ting, handle, gå tur, støvsuge osv. Så de hjelper folk igang der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.