AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 Er det ikke rart ? At en depresjon går over like fort som den kommer ? En kveld i mai kom depresjonen skyldende over meg som en mørk mørk sky. Og den ble vanskelig å bli kvitt. Enda jeg hadde masse hyggelig å se frem til. Men plutselig en mørk oktobermorgen var den over.Like brått som den kom.. Sånn er det hver gang. Er det ikke rart ? Veldig deilig nå da. Endelig slutt på tankekjør osv. Er så deilig Mer energi, orker mer og føler endelig jeg greier ta vare på meg selv, hjemmet og familien. Problemet er at jeg vet depresjonen kommer igjen. Bare ikke når, hvor lenge til osv Anonymkode: 3eb64...ade 0 Siter
Underbar Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 Jo, det er rart. Samtidig skremmende, for man vet liksom aldri når neste sykdomsepisode kommer.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 Ja, det er kjipt. Kan gå et år eller det kan gå 2 mnd. vet aldri. Håper denne gangen at det går lenge. Er så godt å føle seg ovenpå. Aldri hatt så lang sykdomsperiode før. Anonymkode: 3eb64...ade 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 Nyt dagene og forsøk å ikke bekymre deg for om når noe evnt skulle vende tilbake om du klarer det. Anonymkode: c21f5...0ef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 Jeg får gjøre det. Nyter hver dag og smiler :-) Anonymkode: 3eb64...ade 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.