Gå til innhold

Motstridende tanker og handlinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste tiden har vært veldig kaotisk for meg, og jeg har hatt selvmordstanker daglig. Noe som har resultert i noen rare situasjoner. Foreksempel jeg satt på bussen her i går med refleksvest og setebelte på samtidig som jeg vurderte hva måte jeg vil dø på. Eller som at jeg går aldri over veien før bilene har stoppet helt opp samtidig at jeg har disse tankene.  Så nå er jeg bare forvirret over at tankene og og det jeg gjør er så motstridende. Dette kan umulig være normalt. Eller er d det?

Skrevet

Sånn var jeg og...for meg handla det om at jeg selv skulle bestemme når og hvordan...ikke i ei ulykke...

Skrevet
48 minutter siden, Rosa_smurf skrev:

Den siste tiden har vært veldig kaotisk for meg, og jeg har hatt selvmordstanker daglig. Noe som har resultert i noen rare situasjoner. Foreksempel jeg satt på bussen her i går med refleksvest og setebelte på samtidig som jeg vurderte hva måte jeg vil dø på. Eller som at jeg går aldri over veien før bilene har stoppet helt opp samtidig at jeg har disse tankene.  Så nå er jeg bare forvirret over at tankene og og det jeg gjør er så motstridende. Dette kan umulig være normalt. Eller er d det?

Det er større sannsynlighet for å bli skadet enn drept i situasjonene du beskriver.

Mine suicidale tanker går ut på at jeg faktisk skal dø, ikke bare gjøre et forsøk. Derfor bruker jeg sikkerhetsbelte, ser meg for når jeg går over veien etc. Jeg har ikke tenkt å skaffe meg selv brukne armer eller en brukket nakke, det vil neppe bedre situasjonen min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...