AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 Skrevet 12. november 2016 Hei. Jeg gikk nylig inn i en ny jobb med arbeid på natt. Det har vist seg at jeg blir syk av å jobbe på natt. Jeg har satt meg selv i en utrolig stressende situasjon og jeg har fått mye angst pga dette. Det eneste jeg tenker på nå er å levere en oppsigelse så jeg kan komme meg bort fra jobben. Jeg er UTROLIG stresset og føler jeg må komme meg bort så fort som mulig så jeg ikke havner fullstendig i grøfta. Vil det være vanskelig å få en ny jobb hvis man ikke har fast jobb fra før av? Jeg er desperat. Anonymkode: a71e5...666 0 Siter
cilie Skrevet 12. november 2016 Skrevet 12. november 2016 Trenger du ikke lønn? Gjør du det, så burde du prøve å finne ny jobb før du sier opp. Du kan også eventuelt bli sykemeldt en periode hvis du er syk. 0 Siter
Gjest Skrevet 12. november 2016 Skrevet 12. november 2016 Tror det er en fordel å være i jobb når man søker ny jobb. Husk at om du sier opp selv så får du 8 uker karantene - dvs du får ikke dagpenger de to første mnd. 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 12. november 2016 Skrevet 12. november 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg gikk nylig inn i en ny jobb med arbeid på natt. Det har vist seg at jeg blir syk av å jobbe på natt. Jeg har satt meg selv i en utrolig stressende situasjon og jeg har fått mye angst pga dette. Det eneste jeg tenker på nå er å levere en oppsigelse så jeg kan komme meg bort fra jobben. Jeg er UTROLIG stresset og føler jeg må komme meg bort så fort som mulig så jeg ikke havner fullstendig i grøfta. Vil det være vanskelig å få en ny jobb hvis man ikke har fast jobb fra før av? Jeg er desperat. Anonymkode: a71e5...666 Du skal ikke bare si opp og flykte hvis dette er et medisinsk problem. Du skal snakke med sjefen din. Med fastlegen. Og sammen kan dere finne ut om det er mulig å tilpasse arbeidet til din helse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 Skrevet 12. november 2016 Tusen takk for svar, alle sammen. Dere har gitt meg motivasjon til å holde ut litt til. Anonymkode: a71e5...666 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.