Gå til innhold

NHD - Sannheten må frem - Jeg spilte psykotisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg velger å fortelle dere også sannheten. Jeg er 21 år gammel mann, jeg ble pågrepet på 18 årsdagen min pga tidligere trusler satt 3 måneder i fengsel. Satt i ILA fengsel, der jeg satt på norges strengeste sikkerhetsavdeling i flere uker, deretter ble jeg flytta til forvaringsavdeling. Det ble så traumatisk for meg at jeg ble livredd når jeg kom ut. Når jeg kom ut fra fengsel og etter en periode begynte jeg å bli livredd for å havne der igjen, jeg hadde sterke traumer og fikk mye flashbaks. Jeg har en kjent sinneproblematikk, jeg viste at jeg kom til å komme i situasjoner der jeg kommer til å true, derfor valgte jeg noe dumt  -  Spille alvorlig syk. Jeg sa til behandlerne mine at kvinner overvåker meg, jeg fant på så mye rart, og jeg ble trodd på. Dette gikk så langt at jeg ble lagt inn på akutt psykiatrien. 

Der ble jeg møtt av en ganske streng og gammel psykiater. Han trodde også jeg hadde pskykose, og ville sende meg videre på spesialpsykiatri, jeg ble så sint der at jeg dyttet et bord på han. Jeg ble lagt i belter, noe jeg aldri kunne tenke meg. Belter er det noe værste jeg vet om, og nå har jeg selv opplevd det, vell, etter å ha bli lagt i belter, der gikk grensen min, jeg valgte derfor å fortelle personellet der at det hele er et spill. Jeg ble fortsatt ikke trodd på, ble gitt Xeplion. 

Så ble jeg henvist til spesialpsykiatri. Der sa jeg det samma, og de trodde på meg, de sluttet umiddelbart med antipsykotika, etter 2-3 måneder uten antipsykotika har ikke sykehuset sett noe tegn om psykose fra meg. De mener jeg ikke har psykose, og velger å skrive meg ut. Behandlerne mine på DPS ble veldig skuffet, nå er jeg redd de ikke kan klare å hjelpe meg ordentlig pga jeg har rundtlurt dem. Jeg hadde så store traumer fra fengselet at jeg valgte å spille. Jeg angrer litt og mener det jeg gjorde var nødvendig, en med derealisajon og masse andre lidelser, blir satt i fengsel, dette er helt jeg i mot, og jeg måtte ta dette skrittet, to sifret saker ble henlagt fordi de trodde jeg var psykotisk.

Norge må snart forstå at man ikke kan pute psykisk syke i fengsel, selvom de ikke er psykotiske. Jeg vurderer nå å gå til media og ta opp denne problemstillingen. Jeg frykter nå at politiet skal lage straffesak mot meg for falsk forklaring. Tror dere dette kan skje? 

Plis ikke bli skuffet over meg, heller prøv å forstå min situasjon NHD

Skrevet

En ting jeg vil si: Jeg har startet et nytt liv, og skal holde meg unna politisaker og fengsel. Dette skal jeg klare med hjelp fra Allah, familien og DPS.

Nicklusheletida
Skrevet
24 minutter siden, Anonymesen skrev:

Hei!

Jeg velger å fortelle dere også sannheten. Jeg er 21 år gammel mann, jeg ble pågrepet på 18 årsdagen min pga tidligere trusler satt 3 måneder i fengsel. Satt i ILA fengsel, der jeg satt på norges strengeste sikkerhetsavdeling i flere uker, deretter ble jeg flytta til forvaringsavdeling. Det ble så traumatisk for meg at jeg ble livredd når jeg kom ut. Når jeg kom ut fra fengsel og etter en periode begynte jeg å bli livredd for å havne der igjen, jeg hadde sterke traumer og fikk mye flashbaks. Jeg har en kjent sinneproblematikk, jeg viste at jeg kom til å komme i situasjoner der jeg kommer til å true, derfor valgte jeg noe dumt  -  Spille alvorlig syk. Jeg sa til behandlerne mine at kvinner overvåker meg, jeg fant på så mye rart, og jeg ble trodd på. Dette gikk så langt at jeg ble lagt inn på akutt psykiatrien. 

Der ble jeg møtt av en ganske streng og gammel psykiater. Han trodde også jeg hadde pskykose, og ville sende meg videre på spesialpsykiatri, jeg ble så sint der at jeg dyttet et bord på han. Jeg ble lagt i belter, noe jeg aldri kunne tenke meg. Belter er det noe værste jeg vet om, og nå har jeg selv opplevd det, vell, etter å ha bli lagt i belter, der gikk grensen min, jeg valgte derfor å fortelle personellet der at det hele er et spill. Jeg ble fortsatt ikke trodd på, ble gitt Xeplion. 

Så ble jeg henvist til spesialpsykiatri. Der sa jeg det samma, og de trodde på meg, de sluttet umiddelbart med antipsykotika, etter 2-3 måneder uten antipsykotika har ikke sykehuset sett noe tegn om psykose fra meg. De mener jeg ikke har psykose, og velger å skrive meg ut. Behandlerne mine på DPS ble veldig skuffet, nå er jeg redd de ikke kan klare å hjelpe meg ordentlig pga jeg har rundtlurt dem. Jeg hadde så store traumer fra fengselet at jeg valgte å spille. Jeg angrer litt og mener det jeg gjorde var nødvendig, en med derealisajon og masse andre lidelser, blir satt i fengsel, dette er helt jeg i mot, og jeg måtte ta dette skrittet, to sifret saker ble henlagt fordi de trodde jeg var psykotisk.

Norge må snart forstå at man ikke kan pute psykisk syke i fengsel, selvom de ikke er psykotiske. Jeg vurderer nå å gå til media og ta opp denne problemstillingen. Jeg frykter nå at politiet skal lage straffesak mot meg for falsk forklaring. Tror dere dette kan skje? 

Hvorfor var det nødvendig å spille psykotisk på dol ?

Skrevet
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Hvorfor var det nødvendig å spille psykotisk på dol ?

Det er fordi at jeg spurte NHD heletiden '' Tror du dette er psykotisk '' Jeg ville at alle skulle si at jeg er psykotisk, så jeg spurte forsikringer fra NHD og ble glad hver gang han kalte meg psykotisk, Jeg ville vite om min skuespill blir sett som psykose og det ble det.

Skrevet
46 minutter siden, Anonymesen skrev:

Hei!

Så IQ på 59 var også et spill?

Anonymkode: edede...aa4

Nicklusheletida
Skrevet
5 minutter siden, Anonymesen skrev:

Det er fordi at jeg spurte NHD heletiden '' Tror du dette er psykotisk '' Jeg ville at alle skulle si at jeg er psykotisk, så jeg spurte forsikringer fra NHD og ble glad hver gang han kalte meg psykotisk, Jeg ville vite om min skuespill blir sett som psykose og det ble det

Det har i hvert fall ingen hensikt å gå til media. Du kom med trusler, havnet i fengsel og det var fortjent.

For å ha en unnskylding til å kunne med nye trusler, spiller du altså psykotisk.

Jeg ser du skriver at du vil komme deg ut av dette, men jeg tror deg ikke før du har innsett at problene ligger hos deg selv og din sinneproblematikk og ikke hos systemet som er laget for å beskytte mennesker mot slike som deg.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så IQ på 59 var også et spill?

Nei, det er ga jeg alt jeg hadde.

Skrevet
29 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det har i hvert fall ingen hensikt å gå til media. Du kom med trusler, havnet i fengsel og det var fortjent.

For å ha en unnskylding til å kunne med nye trusler, spiller du altså psykotisk.

Jeg ser du skriver at du vil komme deg ut av dette, men jeg tror deg ikke før du har innsett at problene ligger hos deg selv og din sinneproblematikk og ikke hos systemet som er laget for å beskytte mennesker mot slike som deg.

Du må ikke glemme at når jeg truet var jeg veldig syk, men ikke psykotisk. Jeg hadde det ikke noe bra med meg selv, hadde jeg vært frisk hadde jeg ikke truet tror jeg.

Skrevet
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Om det nå var slik at du hadde en iq på 59, ville du ikke greid å skrive såpass feilfritt. Jeg tror neppe du en gang hadde greid å komme deg inn på dol.

Høres ut som du har noe til felles med han her.

http://www.f-b.no/trippeldrapstiltalte-skyldte-pa-lav-iq/s/5-59-226129

Tror du tar meget feil der. Min IQ ligger i en alder på 9-12 år, en 12 åring kan skrive fint og greie flere ting. Jeg bryr meg ikke om en bruker som sliter psykisk sin mening, Jeg er enig med denne diagnosen, jeg har lærevansker , tror du bør lese om igjen hva det vil si å ha lett PU.

Nicklusheletida
Skrevet
3 minutter siden, Anonymesen skrev:

Du må ikke glemme at når jeg truet var jeg veldig syk, men ikke psykotisk. Jeg hadde det ikke noe bra med meg selv, hadde jeg vært frisk hadde jeg ikke truet tror jeg.

Men da må du bestemme deg ( ikke bare tro) for å slutte med truslene, fokusere på å bli frisk og slutte med å skylde på noe annet utenfor deg selv.

Nicklusheletida
Skrevet
8 minutter siden, Anonymesen skrev:

Tror du tar meget feil der. Min IQ ligger i en alder på 9-12 år, en 12 åring kan skrive fint og greie flere ting. Jeg bryr meg ikke om en bruker som sliter psykisk sin mening, Jeg er enig med denne diagnosen, jeg har lærevansker , tror du bør lese om igjen hva det vil si å ha lett PU.

Jeg sliter ikke psykisk. Det er du selv som bestemmer hvilken fremtid du vil ha, men du har ikke lov til å true og skade andre. Da må du regne med staff.

Skrevet
55 minutter siden, Anonymesen skrev:

Nei, det er ga jeg alt jeg hadde.

Og det forventer du vi skal tro på?

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det forventer du vi skal tro på?

Det er helt opp til deg hva du vil tro.

Skrevet
14 minutter siden, Anonymesen skrev:

Det er helt opp til deg hva du vil tro.

Jeg tar det meste du skriver med en kype salt. Det har jeg alltid gjort.

Skrevet

Ikke overrasket. Var noe som ikke stemte hele veien og det kunne jeg se fordi jeg selv har hatt psykose

Nicklusheletida
Skrevet
1 time siden, Kanonføde skrev:

Man tenker sitt. :P

Bra vi har Listhaug, tenker jeg akkurat nå. 

Skrevet
20 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Bra vi har Listhaug, tenker jeg akkurat nå. 

Hva har Listhaug med dette å gjøre?

Anonymkode: b744d...1c2

Skrevet

Jeg kjøper ikke denne helt. 

At du kan ha dramatisert en del, tror jeg på, men at det ikke lå noe som helst i bunn der, tror jeg ikke helt.

Tror heller ikke at du 59 i IQ. Du ligger nok høyere enn det, ut fra din evne til resonnering. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...