Anonymesen Skrevet 12. november 2016 Forfatter Skrevet 12. november 2016 4 minutter siden, issomethingwrong skrev: Jeg kjøper ikke denne helt. At du kan ha dramatisert en del, tror jeg på, men at det ikke lå noe som helst i bunn der, tror jeg ikke helt. Tror heller ikke at du 59 i IQ. Du ligger nok høyere enn det, ut fra din evne til resonnering. Jeg har ikke hatt psykose. Jeg har hatt en alvorlig ocd som jeg har spilt psykotisk. Du får tro akkurat det du vil. I dont care liksom. Når det gjelder IQ så har du for lite kunnskap om diagnosen. Man kan være smart og oppegående men samtidig ha diagnosen. Jeg hadde aldri klart å gjennonføre studier feks 0 Siter
Kanonføde Skrevet 12. november 2016 Skrevet 12. november 2016 4 hours ago, Nicklusheletida said: Bra vi har Listhaug, tenker jeg akkurat nå. Nei jeg ser heller ikke hva Listhaug og Allah har med dette å gjøre. 0 Siter
Kanonføde Skrevet 12. november 2016 Skrevet 12. november 2016 3 hours ago, Anonymesen said: Jeg har ikke hatt psykose. Jeg har hatt en alvorlig ocd som jeg har spilt psykotisk. Du får tro akkurat det du vil. I dont care liksom. Når det gjelder IQ så har du for lite kunnskap om diagnosen. Man kan være smart og oppegående men samtidig ha diagnosen. Jeg hadde aldri klart å gjennonføre studier feks Nei man kan ikke være smart og oppegående med en IQ på 58. Spesielt ikke om man i tillegg sliter med store psykiske problemer, noe som i de fleste tilfellene setter ned funksjonsevnen. Det er mange med høy IQ som aldri ville klart å gjennomføre studier. Jeg sier ikke at du hører hjemme i fengsel, fordi det mener jeg ikke om du har sonet for det du ble straffet for deg, altså "gjort opp for deg" med tanke på rettsvesen. Lykke til med å holde deg unna kriminalitet. Det er smart. 1 Siter
Cammomille Skrevet 12. november 2016 Skrevet 12. november 2016 Hvis du ikke er psykisk syk eller trenger hjelp fra psykiatrien så slutt å skrive her inne!! 0 Siter
Kanonføde Skrevet 12. november 2016 Skrevet 12. november 2016 8 minutes ago, Cammomille said: Hvis du ikke er psykisk syk eller trenger hjelp fra psykiatrien så slutt å skrive her inne!! Kan vel være psykisk syk uten å være psyktoisk? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 Skrevet 13. november 2016 Jaja, du TS mangler tydeligvis hemninger. Synes det er dårlig gjort, å spille syk. TS nevnte noe om dyssosial PF, før under disse "onani og storskjerm" temaene pågikk. Jeg tror ikke TS er veldig intelligent, men neppe så lavt som 59. Anonymkode: ecbbf...092 0 Siter
Anonymesen Skrevet 13. november 2016 Forfatter Skrevet 13. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jaja, du TS mangler tydeligvis hemninger. Synes det er dårlig gjort, å spille syk. TS nevnte noe om dyssosial PF, før under disse "onani og storskjerm" temaene pågikk. Jeg tror ikke TS er veldig intelligent, men neppe så lavt som 59. Anonymkode: ecbbf...092 Hvem bryr seg om dere som er i forum og selv sliter psykisk. '' diagnosekriteriet Psykisk utviklingshemming i ICD-10, må evnetester vise en IQ, intelligenskvotient, under 70 '' Jeg hadde aldri skort over 70, så jeg tror denne diagnosen er riktig, selvom jeg ikke vil ha denne diagnosen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 Skrevet 13. november 2016 3 timer siden, Anonymesen skrev: Hvem bryr seg om dere som er i forum og selv sliter psykisk. '' diagnosekriteriet Psykisk utviklingshemming i ICD-10, må evnetester vise en IQ, intelligenskvotient, under 70 '' Jeg hadde aldri skort over 70, så jeg tror denne diagnosen er riktig, selvom jeg ikke vil ha denne diagnosen. Hvorfor skal vi tro på dette? Anonymkode: edede...aa4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 Skrevet 13. november 2016 På 12.11.2016 den 12.02, Anonymesen skrev: En ting jeg vil si: Jeg har startet et nytt liv, og skal holde meg unna politisaker og fengsel. Dette skal jeg klare med hjelp fra Allah, familien og DPS. Det er bra du holder deg unna kriminalitet. Men forstår ikke hvordan du klarte å spille psykotisk, syns det er et hån mot de som virkelig er det. Det er en uutholdelig situasjon. Anonymkode: 4ea39...736 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 Skrevet 13. november 2016 På 12.11.2016 den 12.40, Anonymesen skrev: Nei, det er ga jeg alt jeg hadde. Jeg tror deg på den, at du ga alt du hadde på IQ-testen. Og fikk 59. Jeg synes du skal slutte å skrive talløse innlegg på tull, når det virkelig er folk her på forumet som prøver å få hjelp. Nå leser ikke jeg dem, for meg er de totalt uinteressante. Du tar litt for mye plass her inne. Anonymkode: ce6ae...ffa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 Jeg har aldri orket å lese alle de (1000?) innleggene dine som basicly handler om de samme tingene som onani og kvinnehat. For meg så virker du bare som en oppmerksomhetssyk narsissist og asosial liten tulling. Ikke verdt å bruke tid på deg. Anonymkode: add14...13c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 Hvorfor forstsetter du å late som? Anonymkode: add14...13c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.