Gå til innhold

Magnesium og b vitaminer og omega

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg står i Dag på 225mg efexor mot angst.

går til psykolog og får god hjelp via beroligende øvelser og trener en del. Tankesettet er begynt å endre seg litt etter litt men det tar tid. Det jeg har fått beskjed om er at magnesium tilskud og b vitaminer kan gjøre til en god effekt mot angst og uro. Stemmer dette? 

Anonymkode: 40e94...f37

Skrevet

Nei magnesium og b-vitaminer har ingen dokumenterbare effekt på psykiatiske sykdommer.

Sånn er det nok.

Anonymkode: bf8fe...0ef

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

jeg står i Dag på 225mg efexor mot angst.

går til psykolog og får god hjelp via beroligende øvelser og trener en del. Tankesettet er begynt å endre seg litt etter litt men det tar tid. Det jeg har fått beskjed om er at magnesium tilskud og b vitaminer kan gjøre til en god effekt mot angst og uro. Stemmer dette? 

Anonymkode: 40e94...f37

Uansett er det viktig at kroppen får det den trenger av vitaminer og næringstoffer så det gjør ingen skade om du prøver med slike tilskudd om du føler du ikke får i deg nok via kosten. :) Men gi det tid, du kjenner ingen endring etter to dager liksom. :) Og at kostholdet er kjempeviktig for den psykiske helsen er det vel ingen tvil om! Jeg sier ikke at det er en medisin, men viktig er det selvfølgelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...