AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 Skrevet 12. november 2016 Hei jeg står i Dag på 225mg efexor mot angst. går til psykolog og får god hjelp via beroligende øvelser og trener en del. Tankesettet er begynt å endre seg litt etter litt men det tar tid. Det jeg har fått beskjed om er at magnesium tilskud og b vitaminer kan gjøre til en god effekt mot angst og uro. Stemmer dette? Anonymkode: 40e94...f37 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 Skrevet 13. november 2016 Nei magnesium og b-vitaminer har ingen dokumenterbare effekt på psykiatiske sykdommer. Sånn er det nok. Anonymkode: bf8fe...0ef 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november 2016 Skrevet 13. november 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg står i Dag på 225mg efexor mot angst. går til psykolog og får god hjelp via beroligende øvelser og trener en del. Tankesettet er begynt å endre seg litt etter litt men det tar tid. Det jeg har fått beskjed om er at magnesium tilskud og b vitaminer kan gjøre til en god effekt mot angst og uro. Stemmer dette? Anonymkode: 40e94...f37 Uansett er det viktig at kroppen får det den trenger av vitaminer og næringstoffer så det gjør ingen skade om du prøver med slike tilskudd om du føler du ikke får i deg nok via kosten. Men gi det tid, du kjenner ingen endring etter to dager liksom. Og at kostholdet er kjempeviktig for den psykiske helsen er det vel ingen tvil om! Jeg sier ikke at det er en medisin, men viktig er det selvfølgelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.