stjernestøv Skrevet 15. november 2016 Forfatter Skrevet 15. november 2016 1 minutt siden, Blomsterfluen skrev: Jeg ser lys i taket på soverommet, selvom det ikke er bilvei utforbi. Så forsvinner lyset igjen. Det er ånder. Fordi de åndene beveger på kabker og nettbrettet og mobilen min mens jeg prøver å sove. I tilleg høres skritt om natten på opptak. (Trolig djevel?) Ja ånder kan vise seg som lys, har sett endel lys i dag og...det finnes så mange energier. Kan ikke alltid analysere hva det er. Nei Djevelen tror jeg ikke det er. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 15. november 2016 Skrevet 15. november 2016 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja ånder kan vise seg som lys, har sett endel lys i dag og...det finnes så mange energier. Kan ikke alltid analysere hva det er. Nei Djevelen tror jeg ikke det er. Ok. Men i paranormal activity filmen så trampet de stegene og det var en sånn djevelånd. Sånn tramping har jeg fått på opptak på sleep as android appen når jeg sov. Jeg tør ikke ta opp søvnlydene mine mer. Men jeg tør å filme for å se etter paranormaliteter. Her blir jeg skremt av noe jeg ser: 1 Siter
stjernestøv Skrevet 15. november 2016 Forfatter Skrevet 15. november 2016 2 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Ok. Men i paranormal activity filmen så trampet de stegene og det var en sånn djevelånd. Sånn tramping har jeg fått på opptak på sleep as android appen når jeg sov. Jeg tør ikke ta opp søvnlydene mine mer. Men jeg tør å filme for å se etter paranormaliteter. Her blir jeg skremt av noe jeg ser: Men er den filmen fra virkeligheten da? Men jeg sier ikke at det ikke kan skje skremmende ting, det finnes energier av alle frekvenser. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 15. november 2016 Skrevet 15. november 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Men er den filmen fra virkeligheten da? Men jeg sier ikke at det ikke kan skje skremmende ting, det finnes energier av alle frekvenser. Ok. Det står på filmens tekst i filmen at den er basert på virkelige hendelser. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. november 2016 Forfatter Skrevet 15. november 2016 3 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Ok. Det står på filmens tekst i filmen at den er basert på virkelige hendelser. Ok. Men det er ikke farlig, det er der hele tiden selv om alle ikke ser det. Vi er bare litt sensitive. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.