AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 Skrevet 13. november 2016 Jeg er en jente som strever ekstremt med tvangstanker, har gjor dette i ca 15 år. Problemet mitt er at det virker som om at følelsene også har utviklet seg til til systematiske tvangsflølelser. Et konkret eksempel er at hvis jeg har reagert med en følelse når jeg har tvangstanker, så sitter den også som en tvangstanke. Akkurat som følelsene har blitt til tvangstanker også nå. Dette var vanskelig å forklare. Håper du har et svar til meg. Si at jeg hadde masse tvangstanker om seksualitet , og hvis jeg pluselig på grunn av de fikk en ekkel fornemmelse, så virker det ut som at kroppen min har festet seg til dette og nå kommer de samme følelsene i kroppen i stedet for tvangstankene Anonymkode: d3fa9...e44 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. november 2016 Skrevet 13. november 2016 Og spørsmålet er? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 Skrevet 13. november 2016 6 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Og spørsmålet er? Spørsmålet er: kan tvangsfølelser også komme som tvangstanker gjør.hvis jeg ble opphisset av en ku, og ikke vil det , kan dette bli som tvangstanker, at hver gang jeg ser en ku blir jeg automatisk opphisset(uten at jeg liker kuer) rart eksempel men Anonymkode: d3fa9...e44 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. november 2016 Skrevet 13. november 2016 Ja, det vil jeg tro. Det er nesten ingen grenser for hvordan OCD kan te seg. Håper du får kvalifisert hjelp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 Skrevet 13. november 2016 Takk, så mye Anonymkode: d3fa9...e44 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.