AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 Skrevet 13. november 2016 Jeg tror jeg blir verre, får masse påfyll til vonde tanker, kan få lyst til å gi helt opp. Anonymkode: 49eea...bc8 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. november 2016 Skrevet 13. november 2016 Ja, hvis en ser på andre mennesker som en trussel eller som fiender, høres det logisk ut at en får det verre om en må treffe/omgås dem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 Skrevet 14. november 2016 Mulig jeg også er slik, hvis jeg er paranoid da. Anonymkode: 75502...f05 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 14. november 2016 Skrevet 14. november 2016 Jeg er paranoid i fht enkelte mennesker. Ser jeg de eller andre mennesker de pleier å være med så kjenner jeg at paranoya og angsten stiger. Feks var vi på cafe og måtte bytte bord flere ganger fordi en slik person dukket oppi. På gsport dukket en annen person opp som gjør meg paranoid. Vi gikk og gjemte oss mellom hyllene til vi vr sikre par hun var ute. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 Skrevet 14. november 2016 Mer trussel en fiender . Trusselen er alt det stygge ( jeg tror folk tenker og mener ). Tester ut paranoiaen ved å eksponere meg litt med omgangskrets og jeg ser ikke at den farger meg før jeg er i sikkerhet ( les utenfor psykisk stress igjen). Bør vel tro på lege da, som mener jeg må hjelpes med paranoiaen før mer arbeidsliv . Det er som jeg ikke tror på paranoiaen , er dette vanlig ? Kanskje gir svaret seg selv .. 😤😓 Anonymkode: 49eea...bc8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.