Gå til innhold

Jeg er blitt usikker på alle mennesker rundt meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg misligt. Føler andre snakker om meg. Føler de irriterer seg over meg. Alt jeg sier og gjør er dumt. Dette gjelder både venner og kollega. Følelsene har forsterket seg dramatisk.

Ja jeg vet dette først og fremst er følelser. Det er ikke noe å bry seg om. Men det gjør noe med meg. Jeg er fremdeles sosial, men er ofte nedfor etterpå. Vil gjemme meg i mitt eget skall. Vil ikke snakke med noen. Det påvirker forholdet mitt til andre.

Er dette en form for depresjon?

Anonymkode: 3501e...e3a

Skrevet

Det er nok ikke bare følelser. Ligger nok noe i det.  Jeg passer nok ikke inn i livet.1

Skrevet
3 timer siden, MxxM skrev:

Det høres ut som depresjon. 

Det er kanskje det. Depresjoner som kommer og går. 

Skrevet (endret)

Jeg har store problemer med å stole på folk. Føler meg ikke trygg og tør ikke finne nye venner. Jeg er mye alene,men 1 gang i uka er jeg sammen med støttekontakten min det er koselig,men ellers har jeg ingen venner utenom familie og ei jeg ser 2-4 g pr år. Jeg er singel uten barn og bor alene. Trives heldigvis alene,men noen ganger blir det litt mye alene tid. Heldigvis har jeg en avtale med min far og kona hans til  søndag.Skal til dem på middag.

Endret av Ada jones fan
Skrevet

Ja, dette kan godt være en depresjon. Kontakt fastlegen din om du ikke allerede mottar hjelp.

Skrevet
13 timer siden, motorPrøysen skrev:

Ja, dette kan godt være en depresjon. Kontakt fastlegen din om du ikke allerede mottar hjelp.

Jeg får behandling for BP2. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...