Blomsterfluen Skrevet 14. november 2016 Skrevet 14. november 2016 Hva menes når man først drømmer at man treffer sin avdøde bestemor som døde i 2004, og gråter og gir henne klem av glede, så nå de siste gangene har drømmen gått til hat og sinne, sån at jeg blir sint på henne og hun er vond mot meg i drømmen? (Hun var ofte voldelig om jeg var vrang som barn, før hun godtok min autismeværemåte, Sån som å iaktta meg under en krangel, og klype meg på armen til blods og sånt). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 Skrevet 14. november 2016 24 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Hva menes når man først drømmer at man treffer sin avdøde bestemor som døde i 2004, og gråter og gir henne klem av glede, så nå de siste gangene har drømmen gått til hat og sinne, sån at jeg blir sint på henne og hun er vond mot meg i drømmen? (Hun var ofte voldelig om jeg var vrang som barn, før hun godtok min autismeværemåte, Sån som å iaktta meg under en krangel, og klype meg på armen til blods og sånt). Det betyr ingen ting. Anonymkode: 48b09...109 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 14. november 2016 Forfatter Skrevet 14. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det betyr ingen ting. Anonymkode: 48b09...109 Ok. Hjelper det å strø salt rundt senga mi, for å unngå åndene jeg tilltrekker meg pågrunn av min negativitet? (Ifølge noen på en facebook gruppe om drømmer) siden nettbrettet mitt blir skybbet på gulvet selvom det låg flatt og stødig på bordet en meter fra senga mi? Kan det være fordi jeg tiltrekker meg ånder fra den andre siden, fordi jeg hater fremmede? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 Skrevet 14. november 2016 40 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Ok. Hjelper det å strø salt rundt senga mi, for å unngå åndene jeg tilltrekker meg pågrunn av min negativitet? (Ifølge noen på en facebook gruppe om drømmer) siden nettbrettet mitt blir skybbet på gulvet selvom det låg flatt og stødig på bordet en meter fra senga mi? Kan det være fordi jeg tiltrekker meg ånder fra den andre siden, fordi jeg hater fremmede? Du kan jo forsøke. Eller brenne rosmaring (røye ut ånder). Men da må du gjøre det i hele huset, så alt går ut. Drømmer selv om avdøde jeg var glad i innimellom, men de drømmene har vært gode. Anonymkode: 940cc...b58 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 Skrevet 14. november 2016 Rosmarin, mente jeg. Anonymkode: 940cc...b58 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 Skrevet 14. november 2016 45 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Ok. Hjelper det å strø salt rundt senga mi, for å unngå åndene jeg tilltrekker meg pågrunn av min negativitet? (Ifølge noen på en facebook gruppe om drømmer) siden nettbrettet mitt blir skybbet på gulvet selvom det låg flatt og stødig på bordet en meter fra senga mi? Kan det være fordi jeg tiltrekker meg ånder fra den andre siden, fordi jeg hater fremmede? Nei, det hjelper å ta medisinene sine som foreskrevet. Anonymkode: 48b09...109 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 14. november 2016 Forfatter Skrevet 14. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo forsøke. Eller brenne rosmaring (røye ut ånder). Men da må du gjøre det i hele huset, så alt går ut. Drømmer selv om avdøde jeg var glad i innimellom, men de drømmene har vært gode. Anonymkode: 940cc...b58 Ok. I de siste månedene har jeg begynt å bli "alzheimers-aktig" glemsk, og alle drømmer omtrendt med folk jeg var glad i død eller levende ennå, så har de gått fra gode drømmer til kranglete drømmer hvor vi er uvenner og hvor den jeg er glad i blir syk/gal og er stygg med meg så jeg blir fprbanna. Kan den alzheimerglemsken min være pga åndene som ødelegger meg? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 14. november 2016 Forfatter Skrevet 14. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det hjelper å ta medisinene sine som foreskrevet. Anonymkode: 48b09...109 Jeg hadde ikke sån ånder i mitt nærvær før jeg for førstegang begynte på abilify. Abilifyen var bare mot mitt urejerlige autismesinne, ikke mot psykosegreier eller sånt psyk greier. Jeg tar jo 40mg fluoxetin... 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 14. november 2016 Forfatter Skrevet 14. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det hjelper å ta medisinene sine som foreskrevet. Anonymkode: 48b09...109 Og å ikke ta abilify ap medisinen har vel ikke noe årsak med at nettbrettet og sekken blir skybbet ned på gulvet?... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 Skrevet 14. november 2016 1 minutt siden, Blomsterfluen skrev: Jeg hadde ikke sån ånder i mitt nærvær før jeg for førstegang begynte på abilify. Abilifyen var bare mot mitt urejerlige autismesinne, ikke mot psykosegreier eller sånt psyk greier. Jeg tar jo 40mg fluoxetin... Kanskje du trenger å snakke med noen. 3 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Ok. I de siste månedene har jeg begynt å bli "alzheimers-aktig" glemsk, og alle drømmer omtrendt med folk jeg var glad i død eller levende ennå, så har de gått fra gode drømmer til kranglete drømmer hvor vi er uvenner og hvor den jeg er glad i blir syk/gal og er stygg med meg så jeg blir fprbanna. Kan den alzheimerglemsken min være pga åndene som ødelegger meg? Nei. Anonymkode: 48b09...109 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 14. november 2016 Forfatter Skrevet 14. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du trenger å snakke med noen. Nei. Anonymkode: 48b09...109 Ja. Jeg prøvde å snakke om glemskheten min til fastlegen, men hun brydde seg ikke/forstod ikke hvor alvårlig min glemskhet har blitt på disse 2 månedene, så hun avfeier det hele med å si at det er alderen min og helt normal når man blir eldre å glemme mer. Jeg er 31 år forresten. Jeg glemmer dager, å lukke døra til fryseren og lukke pinnedyrdøra så pinnedyrene rømmer. I tillegg så sover jeg mye mindre enn vanlig, fordi jeg ligger bare å venter på lydene til 00.00 tiden, i tillegg til at jeg ikke fonner så lett ro i hodetankene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 Skrevet 14. november 2016 22 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Ok. I de siste månedene har jeg begynt å bli "alzheimers-aktig" glemsk, og alle drømmer omtrendt med folk jeg var glad i død eller levende ennå, så har de gått fra gode drømmer til kranglete drømmer hvor vi er uvenner og hvor den jeg er glad i blir syk/gal og er stygg med meg så jeg blir fprbanna. Kan den alzheimerglemsken min være pga åndene som ødelegger meg? Om drømmen er om slektnknger o.l så er det nok ikke noen som vil ødelegge deg, tvert i mot. De vil vel ditt beste, om de er ånder eller i noen slags eksistens etter døden. Man drømmer så mye rart, men det er jo ikke virkelig. Anonymkode: 940cc...b58 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 14. november 2016 Forfatter Skrevet 14. november 2016 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om drømmen er om slektnknger o.l så er det nok ikke noen som vil ødelegge deg, tvert i mot. De vil vel ditt beste, om de er ånder eller i noen slags eksistens etter døden. Man drømmer så mye rart, men det er jo ikke virkelig. Anonymkode: 940cc...b58 Ja men jeg har drømt før lillebror ble født at det kom til å bliben gutt med hvitt hår, mens mamma sa det skulle bli jente fordi ultralyd folkene såg ikke tissen hans i magen. Den natta jeg drømte at det ble gutt, så fødte mamma gutten. Jeg drømte at han rytsjet i rytsjebane på lekerom i danmark. Som barn hadde han lillebroren remarkeable hvitt hår til 10 års alderen. Alle grekere skulle ta ham i håret på ferier. Endret 14. november 2016 av Blomsterfluen 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 14. november 2016 Forfatter Skrevet 14. november 2016 Mener de når de synger: im just a squirrel, looking for a nut" i sanger, så er det metafor for at han er bare en mann på jakt etter sex/damer? 0 Siter
laban Skrevet 15. november 2016 Skrevet 15. november 2016 9 timer siden, Blomsterfluen skrev: Kan den alzheimerglemsken min være pga. åndene som ødelegger meg? Hjelper det å strø salt rundt senga mi, for å unngå åndene jeg tiltrekker meg på grunn av min negativitet? Kan det være fordi jeg tiltrekker meg ånder fra den andre siden, fordi jeg hater fremmede? Etter min mening er svaret nei på alle spørsmålene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 Skrevet 15. november 2016 Det er nok hun som surrer rundt på soverommet om nettene og knuser nettbrettet osv. forkledd som et spøkelse Anonymkode: 98d56...840 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.