Gå til innhold

Har du en fantastisk hverdag?


AnonymBruker

Har du en fantastisk hverdag?  

8 stemmer

  1. 1. Har du en fantastisk hverdag?

    • Ja
      2
    • Nei
      6


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i hvert fall fornøyd.  Jeg har snill samboer, leilighet i syden hvor vi tilbringer flere måneder i året og så ble jeg mormor for 14 dager siden. Men som alle så opplever jeg negative ting også.  Sjkal ta en stor operasjon om to dager, orker ikke å holde orden på leiligheten og pengene kunne gjerne strukket litt lenger for min del etter at de økte skatten og fjernet fradrag for sykdosutgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Dorthe skrev:

Jeg har snill samboer, leilighet i syden hvor vi tilbringer flere måneder i året og så ble jeg mormor for 14 dager siden.

Gratulerer så mye med barnebarnet!  :wub:

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel ingen fine dager når det er kritikk fra alle kanter. "Han der er faen meg ikke syk!"

Og sånn går det.

Anonymkode: 788bd...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir vel ingen fine dager når det er kritikk fra alle kanter.

Anonymkode: 788bd...ffe

Man har faktisk et visst ansvar for å skape innhold og mening i hverdagen sin selv.  Men å kalle den fantastisk er vel litt overdrevent for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir vel ingen fine dager når det er kritikk fra alle kanter. "Han der er faen meg ikke syk!"

Og sånn går det.

Anonymkode: 788bd...ffe

Hør på Per Fuggeli og gi litt mer faen ;)  Man behøver ikke å bry seg om hva andre mener i det hele tatt.  Lev som du vil sjøl.

Endret av Dorthe
Tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:
1 time siden, laban skrev:

Gratulerer så mye med barnebarnet!  :wub:

 

Takk Laban :)Uff så mye skrivefeil. 
Ja, hun er aldeles deilig, har ikke sett maken til nydelig baby :wub::wub::wub:.  Jeg tror jeg kunne spist henne opp :P

Endret av Dorthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kanonføde skrev:

Hva om man ikke trives når det bare er kritikk? Jeg forsøker å skape innhold og mening jeg, men det er bare kritikk, og da trives jeg ikke.

Men det jeg gjør påvirker jo hva folk mener.

Men det er jo alltid sånn at ikke alle liker det man gjør uansett.  Så konsentrer deg om de som liker det du gjør og blås i de andre.  Man kan ikke gjøre alle til lags -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Dorthe said:

Men det er jo alltid sånn at ikke alle liker det man gjør uansett.  Så konsentrer deg om de som liker det du gjør og blås i de andre.  Man kan ikke gjøre alle til lags -_-

Er det noen som liker "meg" da? Syns det er kritikk fra alle kanter.

Anonymkode: 788bd...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har etter forholdene et brukbart liv (selv om kroppen er kranglete for tiden)

Er faktisk mindre ensom nå enn da jeg var gift. 

Jobber for å få det enda bedre, så jeg en dag kan si at jeg har et bra liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som liker "meg" da? Syns det er kritikk fra alle kanter.

Anonymkode: 788bd...ffe

Sikkert noen som liker deg også, men vanskelig å vite om jeg gjør det siden du skriver anonymt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutes ago, Dorthe said:

Sikkert noen som liker deg også, men vanskelig å vite om jeg gjør det siden du skriver anonymt :)

Er vel ikke det med å "like" meg jeg er opptatt av, i alle fall ikke anonyme på internett, men det er det der med å være uglesett i samfunnet. Rykter.

Anonymkode: 788bd...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Dorthe skrev:

Jeg er i hvert fall fornøyd.  Jeg har snill samboer, leilighet i syden hvor vi tilbringer flere måneder i året og så ble jeg mormor for 14 dager siden. Men som alle så opplever jeg negative ting også.  Sjkal ta en stor operasjon om to dager, orker ikke å holde orden på leiligheten og pengene kunne gjerne strukket litt lenger for min del etter at de økte skatten og fjernet fradrag for sykdosutgifter.

Gratulerer så masse med nytt barnebarn! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kovakova skrev:

Litt kjedelig så jeg skal emigrere til gran canaria

Blir det noe bedre der enn i Tyrkia da?

Anonymkode: df40a...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sjelden jeg kan si at en dag har vært fantastisk, men stort sett er heldigvis dagene greie og trivelige med hyggelige folk på jobben og unger eller kjæresten hjemme. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dorthe skrev:

Jeg er i hvert fall fornøyd.  Jeg har snill samboer, leilighet i syden hvor vi tilbringer flere måneder i året og så ble jeg mormor for 14 dager siden. Men som alle så opplever jeg negative ting også.  Sjkal ta en stor operasjon om to dager, orker ikke å holde orden på leiligheten og pengene kunne gjerne strukket litt lenger for min del etter at de økte skatten og fjernet fradrag for sykdosutgifter.

Gratulerer som mormor!! :):) 

Og lykke til med operasjon. Hyggelig å høre fra deg her inne. ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, emilie321 skrev:

Har etter forholdene et brukbart liv (selv om kroppen er kranglete for tiden)

Er faktisk mindre ensom nå enn da jeg var gift. 

Ensomhet i et forhold er ille! Bra du har det bedre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...