Gå til innhold

Har du en fantastisk hverdag?


AnonymBruker

Har du en fantastisk hverdag?  

8 stemmer

  1. 1. Har du en fantastisk hverdag?

    • Ja
      2
    • Nei
      6


Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du en fantastisk hverdag?

Anonymkode: 788bd...ffe

Om hverdagene er så fantastiske alltid kan jo diskuteres - det er ikke slik for meg at ALT er fantstisk - jobb, jobbreise, stå opp, husarbeid, handling osv. 

Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har et fantastisk LIV! Jeg føler meg utrolig heldig, med barn og venner og bolig og helse og jobb og økonomi. Og når jeg nå også har en utrolig deilig kjæreste som jeg attpåtil skal gifte meg med til våren synes jeg virkelig at livet smiler, etter noen tunge år! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, morsan skrev:

Om hverdagene er så fantastiske alltid kan jo diskuteres - det er ikke slik for meg at ALT er fantstisk - jobb, jobbreise, stå opp, husarbeid, handling osv. 

Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har et fantastisk LIV! Jeg føler meg utrolig heldig, med barn og venner og bolig og helse og jobb og økonomi. Og når jeg nå også har en utrolig deilig kjæreste som jeg attpåtil skal gifte meg med til våren synes jeg virkelig at livet smiler, etter noen tunge år! :D 

Gratulerer morsan, jeg tror kanskje du er den første av de "gamle dolerne" som går til skrittet å gifte seg igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Dorthe skrev:

Gratulerer morsan, jeg tror kanskje du er den første av de "gamle dolerne" som går til skrittet å gifte seg igjen:D

Takk Dorthe :) Jeg gleder meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, morsan skrev:

Om hverdagene er så fantastiske alltid kan jo diskuteres - det er ikke slik for meg at ALT er fantstisk - jobb, jobbreise, stå opp, husarbeid, handling osv. 

Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har et fantastisk LIV! Jeg føler meg utrolig heldig, med barn og venner og bolig og helse og jobb og økonomi. Og når jeg nå også har en utrolig deilig kjæreste som jeg attpåtil skal gifte meg med til våren synes jeg virkelig at livet smiler, etter noen tunge år! :D 

Bryllup og greier!! Stas! Grattis! :):):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh nå ble jeg så lykkelig... kjenner deg "gløder" inni meg! :wub: Hvorfor? Fordi jeg leser om alle disse fantastiske menneskene her, som tross slit og vanskeligheter, opplever ekte lykke, og ekte medmenneskelighet, i hverdag som til fest. :wub:

Anonymkode: 788bd...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, morsan skrev:

Om hverdagene er så fantastiske alltid kan jo diskuteres - det er ikke slik for meg at ALT er fantstisk - jobb, jobbreise, stå opp, husarbeid, handling osv. 

Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har et fantastisk LIV! Jeg føler meg utrolig heldig, med barn og venner og bolig og helse og jobb og økonomi. Og når jeg nå også har en utrolig deilig kjæreste som jeg attpåtil skal gifte meg med til våren synes jeg virkelig at livet smiler, etter noen tunge år! :D 

Så hyggelig å høre, Morsan 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Dorthe skrev:

Jeg er i hvert fall fornøyd.  Jeg har snill samboer, leilighet i syden hvor vi tilbringer flere måneder i året og så ble jeg mormor for 14 dager siden. Men som alle så opplever jeg negative ting også.  Sjkal ta en stor operasjon om to dager, orker ikke å holde orden på leiligheten og pengene kunne gjerne strukket litt lenger for min del etter at de økte skatten og fjernet fradrag for sykdosutgifter.

Gratulerer som mormor! Lykke til med operasjon. Fint å se deg her igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke bruke ordet fantastisk, men har i det store og det hele en fin hverdag.

I dag har jeg fri. Sov til 7.30, fikk ungene på skolen, ryddet kjøkkenet og satte på en vask med sengetøy.  Nå har jeg sett en episode med Derrick på tv mens jeg spiste frokost.  Deilig med litt samtidig rolig gammel Krim innimellom 😊

Nå skal jeg kle meg, vaske golv og støvsuge bilen. Kanskje gå en tur. Skal være hjemme når jentene kommer fra skolen, det er luksus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, morsan skrev:

Og når jeg nå også har en utrolig deilig kjæreste som jeg attpåtil skal gifte meg med til våren synes jeg virkelig at livet smiler, etter noen tunge år! :D 

Herregud for en koselig tråd! :) Gratulerer så masse morsan! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager er bra og jeg koser meg,men noen dager er tunge synes jeg hvis jeg er uheldig å få ett angst anfall eller flere.

En skjelden dag kan jeg føle meg veldig alene. Trives i  eget selskap,men ikke hele tiden og alltid. Jeg gleder meg iallfall til hver mandag når jeg skal treffe støttekontakten min. Vi har det alltid koselig og jeg gleder meg også til å treffe familie. Noe mer nettverk har jeg ikke. Jeg hadde en venninne som jeg  måtte bryte kontakten medi juni da hun både bagatelliserte min problemer og aldri tok kontakt. Var alltid meg. Ringte ikke jeg da hørte jeg ingenting fra henne. Tror hun sendte meg en god helg melding i løpet av 2-3 år uten at jeg hadde sendt melding først. Jeg gjør mye det samme. Hører mye på gammel musikk innspilt før 1950.

Jeg kan ikke høre på musikk fra 2000 tallet da det gir meg angst,urolig hjerte,gjør meg sliten og trist.

Jeg har den gamle musikken som min medisin for å takle dagene og ha det så bra jeg kan. Jeg starter alltid dagen min med bibel lesning og bønn etter jeg har tatt min første sigarett og fått en kopp kaffe. Det er den beste start jeg kan ha. Jeg er personlig kristen.

Endret av Ada jones fan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutes ago, Ada jones fan said:

Noen dager er bra og jeg koser meg,men noen dager er tunge synes jeg hvis jeg er uheldig å få ett angst anfall eller flere.

En skjelden dag kan jeg føle meg veldig alene. Trives i  eget selskap,men ikke hele tiden og alltid. Jeg gleder meg iallfall til hver mandag når jeg skal treffe støttekontakten min. Vi har det alltid koselig og jeg gleder meg også til å treffe familie. Noe mer nettverk har jeg ikke. Jeg hadde en venninne som jeg  måtte bryte kontakten medi juni da hun både bagatelliserte min problemer og aldri tok kontakt. Var alltid meg. Ringte ikke jeg da hørte jeg ingenting fra henne. Tror hun sendte meg en god helg melding i løpet av 2-3 år uten at jeg hadde sendt melding først. Jeg gjør mye det samme. Hører mye på gammel musikk innspilt før 1950.

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 6c6d4...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 15.11.2016 den 18.45, morsan skrev:

Om hverdagene er så fantastiske alltid kan jo diskuteres - det er ikke slik for meg at ALT er fantstisk - jobb, jobbreise, stå opp, husarbeid, handling osv. 

Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har et fantastisk LIV! Jeg føler meg utrolig heldig, med barn og venner og bolig og helse og jobb og økonomi. Og når jeg nå også har en utrolig deilig kjæreste som jeg attpåtil skal gifte meg med til våren synes jeg virkelig at livet smiler, etter noen tunge år! :D 

Ikke en nyhet for meg, men likefullt en gladmelding og det trenger vi her på dol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 6c6d4...53f

Jeg er 47 år i neste måned,men mange tror jeg er 30-35 for jeg ser yngre ut enn jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 15.11.2016 den 13.56, AnonymBruker skrev:

Har du en fantastisk hverdag?

Anonymkode: 788bd...ffe

Jeg kan vel egentlig bare si meg enig med morsan. Noe giftemål har jeg ikke planer om , men gleden til morsan, den kjenner jeg meg igjen i :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Ada jones fan skrev:

Noen dager er bra og jeg koser meg,men noen dager er tunge synes jeg hvis jeg er uheldig å få ett angst anfall eller flere.

En skjelden dag kan jeg føle meg veldig alene. Trives i  eget selskap,men ikke hele tiden og alltid. Jeg gleder meg iallfall til hver mandag når jeg skal treffe støttekontakten min. Vi har det alltid koselig og jeg gleder meg også til å treffe familie. Noe mer nettverk har jeg ikke. Jeg hadde en venninne som jeg  måtte bryte kontakten medi juni da hun både bagatelliserte min problemer og aldri tok kontakt. Var alltid meg. Ringte ikke jeg da hørte jeg ingenting fra henne. Tror hun sendte meg en god helg melding i løpet av 2-3 år uten at jeg hadde sendt melding først. Jeg gjør mye det samme. Hører mye på gammel musikk innspilt før 1950.

Jeg kan ikke høre på musikk fra 2000 tallet da det gir meg angst,urolig hjerte,gjør meg sliten og trist.

Jeg har den gamle musikken som min medisin for å takle dagene og ha det så bra jeg kan. Jeg starter alltid dagen min med bibel lesning og bønn etter jeg har tatt min første sigarett og fått en kopp kaffe. Det er den beste start jeg kan ha. Jeg er personlig kristen.

Du liker ikke heavy metall musikk da?

Anonymkode: df40a...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du liker ikke heavy metall musikk da?

Anonymkode: df40a...de1

NEI Jeg liker nok ikke heavy metall musikk. Jeg klarer ikke høre det. Jeg får dyp angst av det. Jeg har aldri greid heavy metall.

Gud advarte meg mot heavy metall. Det er ikke bra for meg sa han det kan få meg til å begå selvmord. Jeg hørte noe av det på radio ( Nrk P3) for noen år siden da begynte jeg å selvskade meg selv og slo meg selv bevistløs. Etter det hører jeg ikke på det.

Musikk jeg liker er ragtime,jazz ( den før 1960),blues,coonsongs,revyviser,sentimentale balader,cowboy musikk,pop musikk innspilt før 1940,gamle kristne sanger,tidlig country musikk ( innspilt før 1950) med mer bare det er innspilt før 1950. Unntak kan forkomme at jeg hører en og annen sang en skjelden gang innspilt etter 1950,men ikke hver uke da. Hører litt på Erik Bye av og til.

 

 

Endret av Ada jones fan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...