Gå til innhold

Cipralex vektnedgang eller opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fluoxetin gir best vektnedgang. Jeg har prøvd mange antideprisiva men fluoxetin er snillest.

Skrevet
24 minutter siden, Anonymesen skrev:

Gir denne medisinen mest vektnedgang eller opp?

Det er vektnøytral.

Anonymkode: 806a7...112

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vektnøytral.

Så hvis jeg spiser mindre så kan jeg gå ned i vekt av ciprlaex? Eller gjør pillen meg feit. Går på diet. Spiser lite. Håper det ikke er bortkasta

Skrevet
35 minutter siden, Anonymesen skrev:

Så hvis jeg spiser mindre så kan jeg gå ned i vekt av ciprlaex?

Ja, på gruppenivå er det slik.

Skrevet

Jeg har gått på Cipralex i mange år, å gikk bare opp i vekt samme hva jeg spiste. Jeg trener fast. Gikk til slutt på diett hele tiden for ikke å øke mer, å nesten umulig å gå ned i vekt. Prøvd den i flere perioder, å det samme skjedde hver gang. :(

Skrevet
11 minutter siden, kattefot skrev:

Jeg har gått på Cipralex i mange år, å gikk bare opp i vekt samme hva jeg spiste. Jeg trener fast. Gikk til slutt på diett hele tiden for ikke å øke mer, å nesten umulig å gå ned i vekt. Prøvd den i flere perioder, å det samme skjedde hver gang. :(

Men det tror jeg ikke stemmer for alle. Har hørt mange går ned i vekt av denne? Hva med efexor?

Anonymkode: d7bf7...bc8

Skrevet

Over ti kg opp for min del. Gikk ned igjen da jeg slutta.

Anonymkode: 4b58b...e17

Skrevet

Vil tro det er indivdiduelt, og at dosering også kan ha noe å si dette spørsmålet. For min del hadde ikke 10 mg Cipralex noen påvirkning på vekt.  

Anonymkode: 33beb...65c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...