Gå til innhold

NHD-nedtrapping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Begynte med Seroquel og er nå oppi 100 mg siden fredag, men ser meg nødt til å slutte med den da den ikke fungerer så greit. Blir ikke trøtt, men heller svimete og veldig urolig av den. Blir og vanvittig tett i nesen og har allergi fra før så nå ble det bare enda verre og tankekjøret er like ille. Vurderer å trappe ned, men hvordan gjør jeg det? Hvilke andre medisiner tar tankekjør og eventuelt noe paranoia? Trenger ikke være en som hjelper på søvnen og hadde vært fint om den kan tas på morningen og ikke påvirker mulighetene for å kjøre. 

Skrevet
10 minutter siden, aa-k-j skrev:

Hei. Begynte med Seroquel og er nå oppi 100 mg siden fredag, men ser meg nødt til å slutte med den da den ikke fungerer så greit. Blir ikke trøtt, men heller svimete og veldig urolig av den. Blir og vanvittig tett i nesen og har allergi fra før så nå ble det bare enda verre og tankekjøret er like ille. Vurderer å trappe ned, men hvordan gjør jeg det? Hvilke andre medisiner tar tankekjør og eventuelt noe paranoia? Trenger ikke være en som hjelper på søvnen og hadde vært fint om den kan tas på morningen og ikke påvirker mulighetene for å kjøre. 

Tror ikke du trenger å trappe ned 100mg seroquel, det er jo lite. Jeg var jo oppe i 300 mg men sluttet brått og det gikk fint. Men nå tar jeg 50 mg om kvelden igjen, men var borte en stund. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke du trenger å trappe ned 100mg seroquel, det er jo lite. Jeg var jo oppe i 300 mg men sluttet brått og det gikk fint. Men nå tar jeg 50 mg om kvelden igjen, men var borte en stund. 

OK takk for at du svarte. Vurderer å gå ned til 50 mg og prøve det ei stund. Skal lite til før jeg reagerer på medisiner så kanskje 100 mg er for høy dose for meg. 

Skrevet
4 minutter siden, aa-k-j skrev:

OK takk for at du svarte. Vurderer å gå ned til 50 mg og prøve det ei stund. Skal lite til før jeg reagerer på medisiner så kanskje 100 mg er for høy dose for meg. 

Ja du kan jo prøve 50 mg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...