stjernestøv Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 Føler nå at jeg tar mindre medisiner, kan man føle det så fort? Trodde det tok en uke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. november 2016 Forfatter Skrevet 16. november 2016 Altså jeg kjenner energier i kroppen og føler mer nå, i natt hadde jeg tankekjør. Det er lenge siden, begynner jeg å bli meg selv så fort? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 De aller, aller fleste som bruker AP vil ved seponering føle seg bedre de første dagene inntil sykdommen kommer tilbake igjen og de blir langt dårligere. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. november 2016 Forfatter Skrevet 16. november 2016 8 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: De aller, aller fleste som bruker AP vil ved seponering føle seg bedre de første dagene inntil sykdommen kommer tilbake igjen og de blir langt dårligere. Men jeg har ikke seponert, bare halvert og jeg kjenner følelser bedre nå. Nå skal IKKE sykdommen komme tilbake, blir jeg dårlig må jeg tåle det. Det er seponeringsbivirkninger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 29 minutter siden, stjernestøv skrev: Men jeg har ikke seponert, bare halvert og jeg kjenner følelser bedre nå. Nå skal IKKE sykdommen komme tilbake, blir jeg dårlig må jeg tåle det. Det er seponeringsbivirkninger. Du skal bli bestemor, og du risikerer å bli syk. Synes du det er verdt det? Anonymkode: 93d60...b2b 1 Siter
stjernestøv Skrevet 16. november 2016 Forfatter Skrevet 16. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal bli bestemor, og du risikerer å bli syk. Synes du det er verdt det? Anonymkode: 93d60...b2b Skal bli bestemor i mars. Det er det jeg vil forberede meg til, tro det eller ei. Men sykepleieren sa i dag jeg burde tenke på sønnen min, at jeg skulle bli bestemor. Var ikke kjekt hvis jeg ble innlagt da, men jeg gjør som sjelen min ønsker. Tenkte i natt og mye, jeg MÅ klare det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.