Trine Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 1 minutt siden, Kanonføde skrev: Du tror man i fengsel har krav på omfattende utredninger av nevrologer og spesialister, koordinering med andre deler av helsevesenet og lange prosesser med å finne riktig medisin? Og i tillegg ekstra hjelp med å takle hvor vanskelig frihetsberøvelsen er (som om det ikke er poenget at det skal være vanskelig å miste friheten). Og når man kommer ut, hvorfor skal ikke helsevesenet prioritere respektable samfunnsborgere i stedet. Les selv du. Spiller jo ingen rolle hva jeg sier https://helsedirektoratet.no/Lists/Publikasjoner/Attachments/172/IS-1971-Helse-og-omsorgstjenester-til-innsatte-i-fengsel.pdf
Kanonføde Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 2 minutes ago, Trine said: Les selv du. Spiller jo ingen rolle hva jeg sier https://helsedirektoratet.no/Lists/Publikasjoner/Attachments/172/IS-1971-Helse-og-omsorgstjenester-til-innsatte-i-fengsel.pdf Jeg har aldri nektet for at systemet har fine lover og regler som ser bra ut på papiret, men det er bare ikke slik det fungerer, og alle vet det - bortsett fra kverulanten Trine.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 2 minutes ago, Trine said: Les selv du. Spiller jo ingen rolle hva jeg sier https://helsedirektoratet.no/Lists/Publikasjoner/Attachments/172/IS-1971-Helse-og-omsorgstjenester-til-innsatte-i-fengsel.pdf Dårlig at tilbudet til de innsatte er bedre enn for de ikke-kriminelle. Anonymkode: 19758...947
Trine Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 7 minutter siden, Kanonføde skrev: Jeg har aldri nektet for at systemet har fine lover og regler som ser bra ut på papiret, men det er bare ikke slik det fungerer, og alle vet det - bortsett fra kverulanten Trine. Det er ingen grunn til at det skal fungere dårligere i fengsel enn i sivilisasjonen. Og kverrulanten? Det var jo virkelig rette ræva som feis.
Anonymesen Skrevet 16. november 2016 Forfatter Skrevet 16. november 2016 17 minutter siden, Trine skrev: Det er ingen grunn til at det skal fungere dårligere i fengsel enn i sivilisasjonen. Og kverrulanten? Det var jo virkelig rette ræva som feis. Men gir ikke derealisasjon en svekket bevisthet, alt føles drømmaktig, mener du man kan komme i fengsel selvom man har det?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 1 minutt siden, Anonymesen skrev: Men gir ikke derealisasjon en svekket bevisthet, alt føles drømmaktig, mener du man kan komme i fengsel selvom man har det? Ja, det sitter mange svært syke i fengsel. Anonymkode: 180e0...1a5
Kanonføde Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 17 minutes ago, Trine said: Det er ingen grunn til at det skal fungere dårligere i fengsel enn i sivilisasjonen. Ånei. Da så.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 22 minutter siden, Trine skrev: Det er ingen grunn til at det skal fungere dårligere i fengsel enn i sivilisasjonen. Nå er du skrekkelig naiv. Anonymkode: 180e0...1a5
Trine Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 5 minutter siden, Anonymesen skrev: Men gir ikke derealisasjon en svekket bevisthet, alt føles drømmaktig, mener du man kan komme i fengsel selvom man har det? Det får det være opp til rettpsykiatere å avgjøre.
Anbefalte innlegg