FjellOgDalar Skrevet 17. november 2016 Skrevet 17. november 2016 Pga. depresjon/mixed state og lavt serumnivå (21) ville psykiateren min øke dosen med nevnte. Jeg har over en mnd trappet opp 150mg, fra og har tatt denne doseringen siden mandag (400mg+400mg). Det paradoksale er at jeg føler meg MER ute på bærtur etter hvert som jeg har trappet opp. Jeg skal ta nytt serumspeil den 28. Er nedstemt, sliter med å gå ut selv på lystbetonte aktiviteter. Sover mye. Men når jeg ikke sover er jeg opp- og nedstemt på samme tid. Dette er ekstremt slitsomt og krevende i lengden. Kanskje ikke så rart jeg blir sliten når jeg holder på i ett kjør. Noen dager er bedre enn andre, men jeg gjør ting jeg angrer. Er irritabel mot de rundt meg, mekket PC i hele natt, jeg har brukt kredittkort uten å huske det og fikk meg et lite sjokk og en enorm selvforakt da jeg var i nettbanken for å ta noen regninger i går. Selvfølgelig seint ute med en del av dem. Nå har jeg gjemt hele kortet på et sånn passe utilgjengelig sted i boden min og slettet paypal kontoen min. Jeg hater meg selv så inderlig, øsnker meg bare vondt, jeg føler meg som om noen prøver å røske ut hjernen min, jeg har hyppigere migreneanfall enn jeg pleier. Nå heller jeg mot å være mer entydig nede. Er ofte slik det atrer seg for meg. Først blandet, så nede. Mandag kom jeg meg ikke til behandleren min, fått ny time i morgen. Men for å korte ned. Er det vanlig å føle seg verre en periode ved økning av Lamictal? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.