Gå til innhold

Føler meg verre etter økning av Lamictal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga. depresjon/mixed state og lavt serumnivå (21) ville psykiateren min øke dosen med nevnte. Jeg har over en mnd trappet opp 150mg, fra og har tatt denne doseringen siden mandag (400mg+400mg). Det paradoksale er at jeg føler meg MER ute på bærtur etter hvert som jeg har trappet opp. Jeg skal ta nytt serumspeil den 28. Er nedstemt, sliter med å gå ut selv på lystbetonte aktiviteter. Sover mye. Men når jeg ikke sover er jeg opp- og nedstemt på samme tid. Dette er ekstremt slitsomt og krevende i lengden. Kanskje ikke så rart jeg blir sliten når jeg holder på i ett kjør. Noen dager er bedre enn andre, men jeg gjør ting jeg angrer. Er irritabel mot de rundt meg, mekket PC i hele natt, jeg har brukt kredittkort uten å huske det og fikk meg et lite sjokk og en enorm selvforakt da jeg var i nettbanken for å ta noen regninger i går. Selvfølgelig seint ute med en del av dem. Nå har jeg gjemt hele kortet på et sånn passe utilgjengelig sted i boden min og slettet paypal kontoen min. Jeg hater meg selv så inderlig, øsnker meg bare vondt, jeg føler meg som om noen prøver å røske ut hjernen min, jeg har hyppigere migreneanfall enn jeg pleier. Nå heller jeg mot å være mer entydig nede. Er ofte slik det atrer seg for meg. Først blandet, så nede. Mandag kom jeg meg ikke til behandleren min, fått ny time i morgen.

Men for å korte ned. Er det vanlig å føle seg verre en periode ved økning av Lamictal?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...