Gå til innhold

PTSD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er PTSD en varig eller midlertidig diagnose? Lurer på om jeg har en varig variant.Ser ikke ut til å bli kvitt depresonen.Kutter ut både bursdag og julefeiring.Ensomheten er ikke så farlig lenger.Men en katt skulle jeg ha hatt.Er nå nede i 25 til12,5 mg zoloft.

Skrevet

Hvorfor seponerer du Zoloft når den gjorde at du ble kvitt depresjonen? 

Det er ganske tydelig at du nå har blitt dårligere igjen. Snakk med legen din, fortrinnsvis ganske snart. 

Skrevet

Hva mener du med seponere? Zoloft gjør meg veldig stiv og støl.Mye bedre nå med lavere dose.

Skrevet

12,5 mg Zoloft er ingenting, spesielt for en røslig kar som deg. 

Mulig du er mindre stiv og støl, men mye mer deprimert.

Hva med en mellomting?

Skrevet

Skal prøve med 25 mg,kanskje jeg blir mindre deppa.Melder man seg ut av menneskeheten,er jo alt håp ute......Jeg er jo både far og bestefar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...