Norknight Skrevet 17. november 2016 Skrevet 17. november 2016 Er PTSD en varig eller midlertidig diagnose? Lurer på om jeg har en varig variant.Ser ikke ut til å bli kvitt depresonen.Kutter ut både bursdag og julefeiring.Ensomheten er ikke så farlig lenger.Men en katt skulle jeg ha hatt.Er nå nede i 25 til12,5 mg zoloft. 0 Siter
ISW Skrevet 17. november 2016 Skrevet 17. november 2016 Hvorfor seponerer du Zoloft når den gjorde at du ble kvitt depresjonen? Det er ganske tydelig at du nå har blitt dårligere igjen. Snakk med legen din, fortrinnsvis ganske snart. 0 Siter
Norknight Skrevet 17. november 2016 Forfatter Skrevet 17. november 2016 Hva mener du med seponere? Zoloft gjør meg veldig stiv og støl.Mye bedre nå med lavere dose. 0 Siter
ISW Skrevet 17. november 2016 Skrevet 17. november 2016 12,5 mg Zoloft er ingenting, spesielt for en røslig kar som deg. Mulig du er mindre stiv og støl, men mye mer deprimert. Hva med en mellomting? 0 Siter
Norknight Skrevet 18. november 2016 Forfatter Skrevet 18. november 2016 Skal prøve med 25 mg,kanskje jeg blir mindre deppa.Melder man seg ut av menneskeheten,er jo alt håp ute......Jeg er jo både far og bestefar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.