Gå til innhold

Mannens død?


Norknight

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er sikkert en del norske kvinner som også lar seg kjøpe. Nei, jeg vet ikke hva jeg skal si. Vil vel ikke blande meg borti hvilke motiver folk har for å velge partner, så lenge det er frivillig.

Anonymkode: 667aa...5ca

Nei det får i grunn være opp til enhver. Men husker noen viste meg en katalog en gang, det var Russiske kvinner. Det ble for drøyt, men men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minute ago, stjernestøv said:

Nei det får i grunn være opp til enhver. Men husker noen viste meg en katalog en gang, det var Russiske kvinner. Det ble for drøyt, men men. 

Er det "lov" å skrive "men men" her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DRONE1 skrev:

Er det "lov" å skrive "men men" her?

Hvorfor skulle det ikke være det? Det er noe man bare sier det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, stjernestøv said:

Nei det får i grunn være opp til enhver. Men husker noen viste meg en katalog en gang, det var Russiske kvinner. Det ble for drøyt, men men. 

Var det det at de var russiske som gjorde at det ble for drøyt?

Anonymkode: 667aa...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var det det at de var russiske som gjorde at det ble for drøyt?

Anonymkode: 667aa...5ca

At man kunne plukke ut dame fra en katalog. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutes ago, stjernestøv said:

Hvorfor skulle det ikke være det? Det er noe man bare sier det. 

Virker som man blir uglesett her for tiden hvis en skriver "men men", "så sånn er det med den saken", "bare noe jeg lurte på", ", vel" og "kokka". (noe sånt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, DRONE1 skrev:

Virker som man blir uglesett her for tiden hvis en skriver "men men", "så sånn er det med den saken", "bare noe jeg lurte på", ", vel" og "kokka". (noe sånt)

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinners krav og dominans i heimen kan fort bidra til en nikkedukke av en mann, som kvinnen til til slutt ikke vil vite av. Hun har ingen skyld i dette, må vite. Ellers enig i at programmerere og andre som jobber mye med pc, som regel har mindre gorillafaktor enn de som ligger i en smøregrav dagen lang.

Anonymkode: 667aa...5ca

Hehe..."kvinners krav og dominans", det betyr vel bare at vi ikke er avhengig av menn lenger. Kan jo forstå at det kan være vanskelig for menn å akseptere. Men menn er jo faktisk ikke avhengig av kvinnen heller så sånn sett velger de jo selv om de vil bli i forholdet eller ikke.

Ja, ikke mye gorillafaktor over programmerere. Jeg jobbet sammen med ei som sleit for hun ville ha en fyr som var mer handy enn henne selv. Vet ikke jeg, men for meg sier det mer om menn enn om henne ;) Var visst vanskelig å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Trine said:

Hehe..."kvinners krav og dominans", det betyr vel bare at vi ikke er avhengig av menn lenger. Kan jo forstå at det kan være vanskelig for menn å akseptere. Men menn er jo faktisk ikke avhengig av kvinnen heller så sånn sett velger de jo selv om de vil bli i forholdet eller ikke.

Ja, ikke mye gorillafaktor over programmerere. Jeg jobbet sammen med ei som sleit for hun ville ha en fyr som var mer handy enn henne selv. Vet ikke jeg, men for meg sier det mer om menn enn om henne ;) Var visst vanskelig å finne.

For å moderere litt: "Visse kvinners krav og dominans" gjør en del menn til medgjørlige tøfler. Sanksjoner i form av sexnekt, sutring og furting følger, dersom mannen ikke føyer seg. Så gjør han det, og DA går det opp for kvinnen at hun slett ikke har noe behov for tøfler. :P Nei, kvinner kan ikke ha noe skyld i dette, må vite. ;)

Hvorfor i all verden kan hun ikke bli mer handy selv, i stedet for bare å kreve og kreve. :P Det er da for pokker ikke så vanskelig å få tak i håndtverkere, når man skulle ha behov for det. ;)

Anonymkode: 667aa...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å moderere litt: "Visse kvinners krav og dominans" gjør en del menn til medgjørlige tøfler. Sanksjoner i form av sexnekt, sutring og furting følger, dersom mannen ikke føyer seg. Så gjør han det, og DA går det opp for kvinnen at hun slett ikke har noe behov for tøfler. :P Nei, kvinner kan ikke ha noe skyld i dette, må vite. ;)

Hvorfor i all verden kan hun ikke bli mer handy selv, i stedet for bare å kreve og kreve. :P Det er da for pokker ikke så vanskelig å få tak i håndtverkere, når man skulle ha behov for det. ;)

Anonymkode: 667aa...5ca

Syns det sier mer om mannen enn kvinnen. Kanskje ikke menn er så selvstendige som de liker å tro og faktisk er avhengig av kvinnen. Da får de bare tåle å få stilt noen krav ;) Det er jo ikke som at menn ikke stiller krav til kvinnen. F.eks i denne tråden. En stygg (vet ikke om han er det, men det virker sånn på hva han skriver) mann skal på død og liv ha en pen dame, for en stygg dame ikke er bra nok. Hvorfor skal en stygg mann være bra nok da?

Fordi hun ville ha en mann som var mer mann enn henne. Hun er håndtverker så det er ikke det som er problemet. Problemet var at det finnes så få ordentlige menn. Alle har jo pc-lanker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden kan hun ikke bli mer handy selv, i stedet for bare å kreve og kreve. :P Det er da for pokker ikke så vanskelig å få tak i håndtverkere, når man skulle ha behov for det. ;)

Anonymkode: 667aa...5ca

Fordi ikke noe er mer sexy enn en mann som fikser ting. :) Jeg elsker å se på når kjæresten fikser ting, det være seg å legge om dekk (jeg pleier å gjøre det selv med litt hjelp fra han dog...), snekrer, flytter på noe tungt eller - det som virkelig gjør meg mo i knærne - rygger med henger, gjerne litt svinging og greier! :D Herremin, jeg er primitiv! Og han elsker at jeg pusler inne, lager mat og sånt. *haha* Men jeg liker godt å holde på ute også altså. Og så koser vi oss glugg når vi kokkelerer sammen på kjøkkenet. :wub: 

Men kom ikke med en mann som har barbert av seg kroppshåret og bruker sminke. Ikke noe for meg. Helt sikkert greie gutter det også altstå, bevares, men ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
9 minutter siden, Trine skrev:

 

Fordi hun ville ha en mann som var mer mann enn henne. Hun er håndtverker så det er ikke det som er problemet. Problemet var at det finnes så få ordentlige menn. Alle har jo pc-lanker :D

Hun må være litt av en burugle hvis hun virkelig sliter med å finne en mann som er mer mann enn henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gargamel skrev:

Hun må være litt av en burugle hvis hun virkelig sliter med å finne en mann som er mer mann enn henne.

*hehe* Jeg vet av flere kvinnfolk som er adskillig mer mann enn mange menn for å si det sånn... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gargamel skrev:

Hun må være litt av en burugle hvis hun virkelig sliter med å finne en mann som er mer mann enn henne.

Hehe, nei, hun er faktisk veldig pen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...