Gå til innhold

Mannens død?


Norknight

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
1 minutt siden, Trine skrev:

Hehe, nei, hun er faktisk veldig pen :)

Da får du fortelle henne at du kjenner en som er både rørlegger og elektriker på fritiden!

Neida, jeg får slutte å fjase. Jeg klarer ikke æ ta diskusjonen her helt seriøst merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Lillemus skrev:

Fordi ikke noe er mer sexy enn en mann som fikser ting. :) Jeg elsker å se på når kjæresten fikser ting, det være seg å legge om dekk (jeg pleier å gjøre det selv med litt hjelp fra han dog...), snekrer, flytter på noe tungt eller - det som virkelig gjør meg mo i knærne - rygger med henger, gjerne litt svinging og greier! :D Herremin, jeg er primitiv! Og han elsker at jeg pusler inne, lager mat og sånt. *haha* Men jeg liker godt å holde på ute også altså. Og så koser vi oss glugg når vi kokkelerer sammen på kjøkkenet. :wub: 

Men kom ikke med en mann som har barbert av seg kroppshåret og bruker sminke. Ikke noe for meg. Helt sikkert greie gutter det også altstå, bevares, men ikke noe for meg.

Nettopp. Når man da er ganske handy selv så skal det mer til å bli mo i knærne :D Til og med jeg klarte å imponere ei jente, kun fordi jeg brukte en batteridrill :P Vet ikke helt hva jeg syns om det #Hadde jeg vært lesbisk hadde jeg prøvd meg på deg" Jo takk, nå drar jeg hjem :o Menn skal liksom kunne fikse ting og de skal gidde å fikse ting. Rygge med henger er jo nesten umulig så det skjønner jeg at du blir mo i knærne av :D

Men ble det for mye manneprat nå eller? "altstå" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Trine skrev:

Syns det sier mer om mannen enn kvinnen. Kanskje ikke menn er så selvstendige som de liker å tro og faktisk er avhengig av kvinnen. Da får de bare tåle å få stilt noen krav ;) Det er jo ikke som at menn ikke stiller krav til kvinnen. F.eks i denne tråden. En stygg (vet ikke om han er det, men det virker sånn på hva han skriver) mann skal på død og liv ha en pen dame, for en stygg dame ikke er bra nok. Hvorfor skal en stygg mann være bra nok da?

Fordi hun ville ha en mann som var mer mann enn henne. Hun er håndtverker så det er ikke det som er problemet. Problemet var at det finnes så få ordentlige menn. Alle har jo pc-lanker :D

Det er disse mennene som representerer fremtiden, ikke grøftegraverne med rullings og skitt under fingra.

Anonymkode: 28e8c...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gargamel skrev:

Da får du fortelle henne at du kjenner en som er både rørlegger og elektriker på fritiden!

Neida, jeg får slutte å fjase. Jeg klarer ikke æ ta diskusjonen her helt seriøst merker jeg.

Hehehe...ja, for vi elektrikere er så begeistret for hobbyelektrikere :lol:

Jeg sluttet å ta diskusjonen seriøst da jeg leste "Hans Troll Hansen" (eller hva det nå var), da tenkte jeg "ahh...han bare troller", men ved nærmere ettertanke så var det kanskje ikke sånn troll han mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trine skrev:

Nettopp. Når man da er ganske handy selv så skal det mer til å bli mo i knærne :D Til og med jeg klarte å imponere ei jente, kun fordi jeg brukte en batteridrill :P Vet ikke helt hva jeg syns om det #Hadde jeg vært lesbisk hadde jeg prøvd meg på deg" Jo takk, nå drar jeg hjem :o Menn skal liksom kunne fikse ting og de skal gidde å fikse ting. Rygge med henger er jo nesten umulig så det skjønner jeg at du blir mo i knærne av :D

Men ble det for mye manneprat nå eller? "altstå" :lol:

Jeg klarer da mye selv, det er ikke det, men en kar i t-skjorte og arbeidsbukse, med senete, muskuløse underarmer og glimt i øyet... *sukk* Come on, give it to me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er disse mennene som representerer fremtiden, ikke grøftegraverne med rullings og skitt under fingra.

Anonymkode: 28e8c...7ff

Og det er hvem sin skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg klarer da mye selv, det er ikke det, men en kar i t-skjorte og arbeidsbukse, med senete, muskuløse underarmer og glimt i øyet... *sukk* Come on, give it to me!

Ikke like lekkert når de kommer med ølmage og viser hele rørleggersprekken når de bøyer seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trine skrev:

Ikke like lekkert når de kommer med ølmage og viser hele rørleggersprekken når de bøyer seg :P

Det er ikke den typen handyman jeg snakker om vet du! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Trine skrev:

Og det er hvem sin skyld?

Det er ingens skyld. Det er bare sånn det er. Fremtiden tilhører de som kan og forstår seg på IT.  Manuelt arbeid blir overtatt av roboter.

Anonymkode: 28e8c...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingens skyld. Det er bare sånn det er. Fremtiden tilhører de som kan og forstår seg på IT.  Manuelt arbeid blir overtatt av roboter.

Anonymkode: 28e8c...7ff

Ok. Ja, er forsåvidt enig i det. Tror det er en evighet til alt manuelt arbeid blir overtatt av roboter, men det er IT man må kunne for tiden og det blir bare værre og værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutes ago, Trine said:

Syns det sier mer om mannen enn kvinnen. Kanskje ikke menn er så selvstendige som de liker å tro og faktisk er avhengig av kvinnen. Da får de bare tåle å få stilt noen krav ;) Det er jo ikke som at menn ikke stiller krav til kvinnen. F.eks i denne tråden. En stygg (vet ikke om han er det, men det virker sånn på hva han skriver) mann skal på død og liv ha en pen dame, for en stygg dame ikke er bra nok. Hvorfor skal en stygg mann være bra nok da?

Fordi hun ville ha en mann som var mer mann enn henne. Hun er håndtverker så det er ikke det som er problemet. Problemet var at det finnes så få ordentlige menn. Alle har jo pc-lanker :D

Det gjør du nok. ;) "Avhengig av kvinner", er det sikkert en del menn som er ja :P Noen krav må vi alle tåle. Ikke det vi snakker om her. :P Det får vel være opp til både kvinner og menn og avgjøre hva som er attraktivt for dem. Det har jeg vel ikke nevnt med et ord. ;) 

At det finnes færre ordentlige menn enn kvinner, sier vel bare litt om hva slags syn en noen kvinner har på menn i utgangspunktet kanskje? Denne uttalelsen er vel ikke det spor bedre enn utalelsen om å "ta til takke med stygge kvinner". :P

Nei, menn med pc-lanker og stygge kvinner, vil vi ikke ha. :P 

 

Anonymkode: 667aa...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutes ago, Trine said:

Ok. Ja, er forsåvidt enig i det. Tror det er en evighet til alt manuelt arbeid blir overtatt av roboter, men det er IT man må kunne for tiden og det blir bare værre og værre.

Bedre og bedre! :D

Anonymkode: 667aa...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør du nok. ;) "Avhengig av kvinner", er det sikkert en del menn som er ja :P Noen krav må vi alle tåle. Ikke det vi snakker om her. :P Det får vel være opp til både kvinner og menn og avgjøre hva som er attraktivt for dem. Det har jeg vel ikke nevnt med et ord. ;) 

At det finnes færre ordentlige menn enn kvinner, sier vel bare litt om hva slags syn en noen kvinner har på menn i utgangspunktet kanskje? Denne uttalelsen er vel ikke det spor bedre enn utalelsen om å "ta til takke med stygge kvinner". :P

Nei, menn med pc-lanker og stygge kvinner, vil vi ikke ha. :P 

 

Anonymkode: 667aa...5ca

Nei, nå falt jeg av lasset her. Du sa jo at kvinners krav gjorde menn til tøfler. Men så snakker vi ikke om krav alikevel? Og så klart det er opp til hver enkelt hva man syns er attraktivt. Har noen påstått noe annet? Hva er det du ikke har nevnt med et ord?

Tror ikke det finnes færre ordentlige menn enn kvinner, det kommer jo an på hva man definerer som ordentlig. Jeg har aldri sagt at det er en bedre uttalelse. Hun mente jo ikke at menn måtte bli mer handy. Hun mente bare at hun ikke fant noen hun ville leve med og da var det bedre å være alene. Det er ganske stor forskjell på det og på TS som mener det er noe feil med kvinnene fordi de ikke vil ha stygge menn ;)

Nei, et sted må tross alt grensen gå :P Like greit å være singel tenker jeg, så slipper man tenke på hva man vil og ikke vil ha :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det nødvendigvis så negativt? ;)

Anonymkode: 667aa...5ca

Hva da?

Nei, kanskje jeg burde gå og legge meg. Husker ikke hva du har skrevet eller hva jeg har skrevet eller hva noen andre har skrevet. Og egentlig driter jeg i det. Jeg er jo ei gal hundedame, har jeg blitt fortalt. Menn kan være så stygge de vil for alt jeg bryr meg, skal ikke klå på hverken dem eller damer uansett jeg så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fødes nesten like mange kvinner som menn. Ergo finnes det nesten en kvinne for hver mann. Men disse kravene da...

 

Jeg er også stor, og tykk. (zyprexa thank you), men jeg skjønner da i det minste att jeg ikke har sjangs, på en veldreid snelle slik jeg  hadde  på 90tallet. Da jeg hadde alt hår, og en fysisk krevende jobb, osv..

Anonymkode: dd2e3...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2016 den 15.04, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor skal kvinner ha lavere standard?

Anonymkode: 28e8c...7ff

Drumroll! ;) Trådstarter ønsker tydeligvis at kvinnene skal ha lavere standard enn han  

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ingen som bryr seg om trådstarters tanke om homofile og de som er født i feil kropp? Merkelig

Forøvrig så vil IT ta over raskere enn dere tror. Innen 5 år vil 2 millioner trailersjåfører miste jobben kun i USA. Hvorfor? Pga selvkjørende trailere og maskiner. Mark my words. Google sjefen og Mr Tesla (Musk) gikk ut med dette da de var i Norge sist å holdt et foredrag på NTNU i Ålesund.

Anonymkode: 385fa...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...