Trine Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 13 timer siden, laban skrev: Koselig - lykke til! Tusen takk 0 Siter
påskelilje Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Jeg har lyktes med å ha fått tre barn som jeg har veldig nær kontakt med. Har alltid pratet mye med dem og kost mye med dem, og jeg synes de samtalene vi nå har sammen om mange ulike temaer er gull verdt! Spennende med ungdommer (selv om temperaturen er temmelig høy ganske ofte fremdeles) Jeg har lyktes i jobb, både i den første jobben jeg hadde der jeg var med på å bygge opp noe helt nytt til en ganske stor arbeidsplass og der jeg hadde stort ansvar for driften - og i min nåværende jobb der arbeidsoppgaver er interessante og kollegaene flotte men der jeg ikke har noe lederansvar og ikke er så voldsomt ambisiøs fordi det passer meg bedre nå. Jeg har gode venner og god kontakt med de fleste familiemedlemmene. Jeg har lett for å bli engasjert og synes mye er gøy å bruke tid på. For tiden er det trening og kor. Jeg har vært heldig med helsa. Vet ikke om det har med å lykkes å gjøre? Er fullt klar over at det kan bråsnu, men jeg er ganske flink til å sette pris på gode øyeblikk og gode stunder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.