Gå til innhold

NHD - Zoloft, angst og depresjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har nå gått på Zoloft i 5 uker, for panikkangst og generell angst (angst for angsten). Jeg er nå oppe i 150 mg (har vært på det i 4 dager), og har ikke hatt panikkanfall på 2 uker. Zoloft har utvilsomt hjulpet, men jeg er langt i fra fornøyd. Nå som jeg føler at jeg har større kontroll på panikkangsten (har fortsatt angst), så synes jeg depresjonen har blitt mer fremtredende. Føler meg mye mer trøtt og sliten enn jeg pleier. Vet at angst og depresjon henger tett sammen, men jeg lurer på om jeg kan forvente fremgang på depresjonen også? Hvor lang tid bør jeg gi det?

Har brukt zyprexa sammen med zoloft i opptrappingsfasen ("som krykke"), men ettersom angsten ikke er så sterk lenger, så synes jeg ikke har så god effekt av zyprexa lenger. 

Takker for tilbakemelding :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...