Gå til innhold

Den verste uvane du kan ha, gjorde jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen tusen takk, for absolutt alle svarene!! Alle hadde noe i svarene sine, som var til hjelp for meg:-)))

Anonymkode: 65798...ddc

Skrevet

pfft, bare småtteri det her, selv spytter jeg inne, tørker buser på møbler, og snør på egen hud. svelge buser er ikke rare greia to be honest. er det tung psykiatri inni bilde gjør folk de sykeste ting.

Anonymkode: 457b9...6dd

Gjest Kanuttius
Skrevet

Alle mennesker har minst en eller to slike uvaner som de holder skjult for andre, det tenker jeg iallefall. Det å spise buser er i seg selv helt uskyldig men, at du synes det er så vanskelig er verre. Her må det ligge noe bak som kanskje har skjedd en gang som du evt ikke husker eller tenker på. Jeg synes du skal be om hjelp til å finne ut hvorfor dette blir så feil for deg og hvordan du kan få det bedre. Klem. 

Skrevet

Jeg gjør det selv ennå av og til. Hva så? Ingen har tatt meg "på fersken" ennå (er godt voksen dame). Når jeg skriver det her, føler jeg litt på hvor ekkelt det er, men... Det er IKKE den verste uvanen man kan ha, ingen andre vet det jo, og du har sluttet for lenge siden. Det går ikke ut over noen, bare din egen selvfølelse kanskje, og siden du ikke gjør det lengre, er det vel greit? Så jeg tror som de andre her, det er nok en mer grunnleggende feiloppfatning du sliter med at du føler du er et vemmelig menneske på noe vis. Du er ikke verre enn andre, mange (alle?) har noen gang hatt eller har ekle uvaner som ingen andre vet om.

Anonymkode: be4c8...eaa

Skrevet

Kan lett komme på mange uvaner som er verre.   

Hold rundt deg selv og si at du er god, og ikke trenger å tenke mer på det. <3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...