Underbar Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 Seroquel og Truxal slår meg helt ut, og jeg fungerer ikke i det hele tatt. Atarax har ikke virkning. Finnes noe annet som ikke fører meg helt i koma? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 Prøv Fluanxol 0,5 mg x 3. 0 Siter
Elisabeth36 Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Støtter NHD med å prøve Fluanxol. Gikk på seroquel og den fikk meg utslått også. Fikk heldigvis byttet til fluanxol og den var en drøm i forhold. Ikke trøtt, den virker hurtig og er veldig angstdempende og roer ned tankekjør, pluss den hjelper for depresjoner også. Føler meg ikke dopet eller sløv. Og veldig stemningsstabiliserende. start på lav dose så håper du får lite eller ingen bivirkninger. 0 Siter
Underbar Skrevet 21. november 2016 Forfatter Skrevet 21. november 2016 Takker dere begge for svar! Kan se ut som dette kan være medisinen for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.