AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 36 mg Cisordinol og 7,5 mg Imovane, kan jeg kombinere det? Eller blir jeg sannsynlig helt "dopa"? Anonymkode: 0d8e5...4ac 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Det er i hvert fall ufarlig å prøve. Hvor "dopa" en blir er svært individuelt samt avhengig av hva en har brukt før. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 3 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er i hvert fall ufarlig å prøve. Hvor "dopa" en blir er svært individuelt samt avhengig av hva en har brukt før. Er det ufarlig å ta 40 mg Cisordinol og 7,5 mg Imovane også? Sliter med meg selv og kan ikke øke Cisordinol dosen til mer enn 40 mg.. Takknemlig for svar. :-) Anonymkode: 0d8e5...4ac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 6 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er i hvert fall ufarlig å prøve. Hvor "dopa" en blir er svært individuelt samt avhengig av hva en har brukt før. Saken er den at jeg har en tendens til å øke Imovanedosen.. Tenkte forhindre dette ved å ta max doses Cisordinol, derfor lurer jeg på om det er ufarlig og uproblematisk å ta 7,5 mg Imovane og 40 mg Cisordinol? Anonymkode: 0d8e5...4ac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Det er nok lurt å holde seg til en fast dose imovane og ikke øke sånn helt uten videre. Siden imovane skal spises før man sover så blir man jo ikke så veldig dopa, siden man forhåpentligvis sovner. Virkningstiden er også svært kort så det bør ikke være noe problem om morgenen. Anonymkode: 6e37d...e97 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok lurt å holde seg til en fast dose imovane og ikke øke sånn helt uten videre. Siden imovane skal spises før man sover så blir man jo ikke så veldig dopa, siden man forhåpentligvis sovner. Virkningstiden er også svært kort så det bør ikke være noe problem om morgenen. Anonymkode: 6e37d...e97 Ja, det er nok lurt å holde seg til en fast dose. Men kombinasjonen Imovane og stor dose Cisordinol gjør at man kan føle seg "dopa" dagen derpå, ihverfall utover morgenen.. Anonymkode: 0d8e5...4ac 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.