AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Hallo, For en uke siden økte Zoloft-dosen min fra 100 - 150 mg. Synes jeg følte meg bedre de første dagene etter doseøkning, men i går fikk jeg ordentlig panikkangst igjen. Er det vanlig med økt angst så mye som en uke etter doseøkning? Hvor lang tid tar det før det blir bedre i så fall? Anonymkode: 91f2f...8c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Ingen som vet? :/ Anonymkode: 91f2f...8c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Vil tro at det er mer enn mulig ja. Jeg har ikke erfaring med Zoloft, men andre SSRI'er har så godt som alltid gitt meg perioder med økt angst de første ukene ved opptrapping. Anonymkode: eae05...e1c 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Det spørres som om medisin er den eneste virksomme faktor her. Sykdommen panikklidelse er jo uforutsigbar når det gjelder når og hvor sterk neste anfall blir. Kanskje var det et ekstra sterkt anfall som kom, og som Zoloft enda ikke klarte å undertrykke. Jeg får masse spørsmål av typen "Er det vanlig at...". De aller fleste kan besvares med at "Det er ikke uvanlig". Mer fornuftig og spesifikt er det ikke mulig å svare fordi det hendler om enkeltindivider som reagerer på mange ulike måter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.