kovakova Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 (endret) Psykologen min lurer på om jeg har noe mer enn bipolar 1, fordi jeg har hatt så mye psykoser. Men jeg mener jeg bare har hatt det under episoder. Men jeg sliter med kaos i hodet og at det kjennes ut som jeg er skutt i hodet og hjernemassen er spredt utover og vibrerer og det synes han er psykosenært! Så han spurte om jeg var mistenksom og paranoid men det er jeg jo ikke, jeg er naiv. Og alle sympt fra hjernen er bedre med 20 mg abilify fremfor 10. Jeg gikk jo i et år til annen psykolog i annen by jeg bodde før og prater om kaos i hjernen min etter en alvorlig episode med manisk psykose. Da brukte jeg bare 10 mg. Den virkelig raserte hjernen min! Ble lagt inn med psykose og depresjon etter et abilifykutt på den tiden. Men selv mener jeg det var abilifyabstinenser. At hjernen føltes sensitiv som et skrelt egg eller båt i urolig sjø jeg må spørre hva han tenker på, schizoaffektiv? Synes det virker litt skummelt og tror jeg bare har bp Endret 21. november 2016 av kovakova 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 2 timer siden, kovakova skrev: Psykologen min lurer på om jeg har noe mer enn bipolar 1, fordi jeg har hatt så mye psykoser. Men jeg mener jeg bare har hatt det under episoder. Men jeg sliter med kaos i hodet og at det kjennes ut som jeg er skutt i hodet og hjernemassen er spredt utover og vibrerer og det synes han er psykosenært! Så han spurte om jeg var mistenksom og paranoid men det er jeg jo ikke, jeg er naiv. Og alle sympt fra hjernen er bedre med 20 mg abilify fremfor 10. Jeg gikk jo i et år til annen psykolog i annen by jeg bodde før og prater om kaos i hjernen min etter en alvorlig episode med manisk psykose. Da brukte jeg bare 10 mg. Den virkelig raserte hjernen min! Ble lagt inn med psykose og depresjon etter et abilifykutt på den tiden. Men selv mener jeg det var abilifyabstinenser. At hjernen føltes sensitiv som et skrelt egg eller båt i urolig sjø jeg må spørre hva han tenker på, schizoaffektiv? Synes det virker litt skummelt og tror jeg bare har bp Ja symptomer og abstinenser kan nok blandes, det gjelder å holde ut abstinensene. 0 Siter
kovakova Skrevet 21. november 2016 Forfatter Skrevet 21. november 2016 11 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja symptomer og abstinenser kan nok blandes, det gjelder å holde ut abstinensene. Men jeg ble sengeliggende og alt spinnet i hodet , korte ikke holde ut 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, kovakova skrev: Men jeg ble sengeliggende og alt spinnet i hodet , korte ikke holde ut Ok da var det sikkert symptomer, noen får jo det og. 0 Siter
kovakova Skrevet 21. november 2016 Forfatter Skrevet 21. november 2016 29 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok da var det sikkert symptomer, noen får jo det og. Jeg vet ikke...:/ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Akkurat nå, kovakova skrev: Jeg vet ikke...:/ Nei det er ikke godt å si hva som er hva. 0 Siter
kovakova Skrevet 21. november 2016 Forfatter Skrevet 21. november 2016 Nå er jeg så skrekkelig sliten i hodet etter å ha chattet må bare legge meg nedpå... 0 Siter
kovakova Skrevet 21. november 2016 Forfatter Skrevet 21. november 2016 Blir så fortvilet når hjernen fungerer så dårlig 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Dette kan være en bivirkning av medisiner. Min forrige lege dyttet meg full av AD uten grunn - og det var helt forferdelig! Har aldri i mitt liv opplevd så mye rare bivirkninger, som feks. elektriske støt i hjernen. Kommer aldri til å spise slike medisiner mer. Anonymkode: 0c3ab...144 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette kan være en bivirkning av medisiner. Min forrige lege dyttet meg full av AD uten grunn - og det var helt forferdelig! Har aldri i mitt liv opplevd så mye rare bivirkninger, som feks. elektriske støt i hjernen. Kommer aldri til å spise slike medisiner mer. Anonymkode: 0c3ab...144 Akkurat! Og når man slutter med medisiner får man bivirkninger da også. 0 Siter
kovakova Skrevet 21. november 2016 Forfatter Skrevet 21. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette kan være en bivirkning av medisiner. Min forrige lege dyttet meg full av AD uten grunn - og det var helt forferdelig! Har aldri i mitt liv opplevd så mye rare bivirkninger, som feks. elektriske støt i hjernen. Kommer aldri til å spise slike medisiner mer. Anonymkode: 0c3ab...144 Jeg liker AD (fontex) men får det ikke 0 Siter
kovakova Skrevet 21. november 2016 Forfatter Skrevet 21. november 2016 Jeg greide slutte på alt av antipsykotika i 2003 men nå greier jeg ikke slutte på abilify etter psykose i 2012 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.