Gå til innhold

Hjernemassen vibrerer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Psykologen min lurer på om jeg har noe mer enn bipolar 1, fordi jeg har hatt så mye psykoser. Men jeg mener jeg bare har hatt det under episoder. Men jeg sliter med kaos i hodet og at det kjennes ut som jeg er skutt i hodet og hjernemassen er spredt utover og vibrerer og det synes han er psykosenært! Så han spurte om jeg var mistenksom og paranoid men det er jeg jo ikke, jeg er naiv. Og alle sympt fra hjernen er bedre med 20 mg abilify fremfor 10. Jeg gikk jo i et år til annen psykolog i annen by jeg bodde før og prater om kaos i hjernen min etter en alvorlig episode med manisk psykose. Da brukte jeg bare 10 mg. Den virkelig raserte hjernen min! Ble lagt inn med psykose og depresjon etter et abilifykutt på den tiden. Men selv mener jeg det var abilifyabstinenser. At hjernen føltes sensitiv som et skrelt egg eller båt i urolig sjø 

jeg må spørre hva han tenker på, schizoaffektiv? 

Synes det virker litt skummelt og tror jeg bare har bp

Endret av kovakova
Skrevet
2 timer siden, kovakova skrev:

Psykologen min lurer på om jeg har noe mer enn bipolar 1, fordi jeg har hatt så mye psykoser. Men jeg mener jeg bare har hatt det under episoder. Men jeg sliter med kaos i hodet og at det kjennes ut som jeg er skutt i hodet og hjernemassen er spredt utover og vibrerer og det synes han er psykosenært! Så han spurte om jeg var mistenksom og paranoid men det er jeg jo ikke, jeg er naiv. Og alle sympt fra hjernen er bedre med 20 mg abilify fremfor 10. Jeg gikk jo i et år til annen psykolog i annen by jeg bodde før og prater om kaos i hjernen min etter en alvorlig episode med manisk psykose. Da brukte jeg bare 10 mg. Den virkelig raserte hjernen min! Ble lagt inn med psykose og depresjon etter et abilifykutt på den tiden. Men selv mener jeg det var abilifyabstinenser. At hjernen føltes sensitiv som et skrelt egg eller båt i urolig sjø 

jeg må spørre hva han tenker på, schizoaffektiv? 

Synes det virker litt skummelt og tror jeg bare har bp

Ja symptomer og abstinenser kan nok blandes, det gjelder å holde ut abstinensene. 

Skrevet
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja symptomer og abstinenser kan nok blandes, det gjelder å holde ut abstinensene. 

Men jeg ble sengeliggende og alt spinnet i hodet , korte ikke holde ut

Skrevet
1 minutt siden, kovakova skrev:

Men jeg ble sengeliggende og alt spinnet i hodet , korte ikke holde ut

Ok da var det sikkert symptomer, noen får jo det og. 

Skrevet
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok da var det sikkert symptomer, noen får jo det og. 

Jeg vet ikke...:/

Skrevet
Akkurat nå, kovakova skrev:

Jeg vet ikke...:/

Nei det er ikke godt å si hva som er hva. 

Skrevet

Nå er jeg så skrekkelig sliten i hodet etter å ha chattet må bare legge meg nedpå...

Skrevet

Blir så fortvilet når hjernen fungerer så dårlig 

Skrevet

Dette kan være en bivirkning av medisiner.

Min forrige lege dyttet meg full av AD uten grunn - og det var helt forferdelig! Har aldri i mitt liv opplevd så mye rare bivirkninger, som feks. elektriske støt i hjernen. Kommer aldri til å spise slike medisiner mer.

Anonymkode: 0c3ab...144

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min forrige lege dyttet meg full av AD uten grunn - og det var helt forferdelig! Har aldri i mitt liv opplevd så mye rare bivirkninger, som feks. elektriske støt i hjernen. Kommer aldri til å spise slike medisiner mer.

Akkurat! Og når man slutter med medisiner får man bivirkninger da også. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker AD (fontex) men får det ikke

Skrevet

Jeg greide slutte på alt av antipsykotika i 2003 men nå greier jeg ikke slutte på abilify etter psykose i 2012

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...