kovakova Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Men det går ikke hjernen klemmer til og stopper opp jeg som brukte være den lesehesten før 2012 da jeg hadde psykose 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Samme her kan ikke lese et langt innlegg her en gang akkurat som om konsentrasjonen svikter eller noe kan ikke helt forklare det.Helt merkelig og jeg som har høyskole utdanning , hjernen er ødelagt . Anonymkode: 85527...969 0 Siter
Kanonføde Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Ja det har tildels stor innvirkning på konsentasjonsevnen (kognitivt ferdigheter), men endel går nok på at man kommer ut av trening og. Hvis man er syk lenge og slutter å bruke hjernen (til slike ting), så blir hjernen i dårligere form. Det kan lønne seg å ta korte og hyppige økter. Ikke bli oppgitt og gi opp når man tenker på hvor mye mer man fikk til tidligere. Tenk på det som at du har vært glad i å løpe men må trene deg opp fra et stygt benbrudd. Man blir nok mer motivert uten medisiner, men da kommer en ingen vei uansett. 1 Siter
kovakova Skrevet 21. november 2016 Forfatter Skrevet 21. november 2016 Før psykosen var jeg besatt av jødedom og Israel og leste alt jeg kom over og var i masse diskusjoner så full stopp 0 Siter
kovakova Skrevet 21. november 2016 Forfatter Skrevet 21. november 2016 (endret) Etter psykosen dro jeg litt på kino med ei venninne, men gikk ikke..:/ det har bedret seg, greide se kongens nei Endret 21. november 2016 av kovakova 0 Siter
Kanonføde Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Tror det er veldig typisk. Det er bare å sørge for optimal medisinering og forsøke å leve et liv som er aktivt og diversifisert, men ikke overdrive. Så får du bare se hva som skjer med tiden. Trening, være ute i naturen, være sosial, lese ting du er interessert i, sunn mat, utfordre deg på forskjellige områder men ikke for store utfordringer. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.