Gondor Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Men på en god måte! Jeg synger og danser her hjemme og på sykehuset hos sønnen min. Han spiller på kam og later som veneflonen er en gønner. Jeg har lyst til å reise, elske, le, juble! Jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn! Jeg vil gjøre noe kreativt! Blir sittende oppe å skrive litt tenker jeg. Jeg har en mave som egner seg for mavedans. Eller skal jeg prøve å finne mæ sjælv og begynne med yoga? Er det noen andre som føler seg sånn? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Ja , som jeg våkner i blant - og alle sanser aktiveres i intens strøm av livsberuselse. Sorgene på hylla og muligheter, det vitale og lekende trer frem. Kan være sterke opplevelser og det vonde blir omskapt til fjern fortid . Hæ? Ville jeg ingenting . Klarte jeg ikke tenke .. Har det vært så mørkt ..? Håper du kan nyte det mentale rommet du har havnet i med kraft og styrke - leeeenge Anonymkode: 133fa...fdc 0 Siter
XbellaX Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 6 timer siden, Gondor skrev: Men på en god måte! Jeg synger og danser her hjemme og på sykehuset hos sønnen min. Han spiller på kam og later som veneflonen er en gønner. Jeg har lyst til å reise, elske, le, juble! Jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn! Jeg vil gjøre noe kreativt! Blir sittende oppe å skrive litt tenker jeg. Jeg har en mave som egner seg for mavedans. Eller skal jeg prøve å finne mæ sjælv og begynne med yoga? Er det noen andre som føler seg sånn? Hva tenker du dette kan være et tegn på? 0 Siter
Gondor Skrevet 22. november 2016 Forfatter Skrevet 22. november 2016 15 timer siden, XbellaX skrev: Hva tenker du dette kan være et tegn på? Jeg har ikke særlig tro på å analysere sånne tilstander. De er til for å nytes. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.