stjernestøv Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Sov skikkelig dårlig i natt, virker som jeg sover dårlig etter jeg har vært med folk. Var jo på dagsenteret i går, var med å gikk en liten tur. Mens jeg gikk ble jeg nummen og prikkete i kroppen, er dette angst? Var jo ikke redd, hadde bare litt svevefølelse. Har tenkt på det i dag mens jeg har gjort husarbeid, jammen har jeg fått gjort litt i dag. Vasket badet, doen, kjøkkenet og fått opp julegardiner på kjøkkenet + at jeg støvsugde i stua. Nå får gubben ta resten, jaja jeg må jo sikkert bytte på sengene og før jul. Dette er ikke likt meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 16 minutter siden, stjernestøv skrev: Sov skikkelig dårlig i natt, virker som jeg sover dårlig etter jeg har vært med folk. Var jo på dagsenteret i går, var med å gikk en liten tur. Mens jeg gikk ble jeg nummen og prikkete i kroppen, er dette angst? Høres slik ut. Anonymkode: 09a4a...bdb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. november 2016 Forfatter Skrevet 22. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Høres slik ut. Anonymkode: 09a4a...bdb Ok. Prøvde jo å komme meg fortest mulig hjem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.